اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود ابهام کمیته انضباطی

حضور گیتی‌پسند در آسیا قطعی است/ شاپا به اصفهان سفر کرد

خبرگزاری فارس: در شرایطی که هنوز حضور تیم گیتی‌پسند در جام باشگاه‌های آسیا قطعی نشده است، بازیکن برزیلی این تیم برای شرکت در تمرین تیم به اصفهان سفر کرد تا معلوم شود که حضور تیم گیتی‌پسند در این مسابقات قطعی شده است.

حضور گیتی‌پسند در آسیا قطعی است/ شاپا به اصفهان سفر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از قهرمانی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مسابقات لیگ برتر فوتسال، بحث تبانی در نتایج هفته پایانی لیگ قوت گرفت و با ادعای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر وقوع تبانی توسط چند بازیکن این تیم، پرونده این ماجرا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شد.

با گذشت دو ماه از این ماجرا هنوز کمیته انضباطی رأی نهایی خود را اعلام نکرده و از طرفی تیم گیتی‌پسند نیز به عنوان نماینده ایران در قرعه‌کشی جام باشگاه‌های آسیا شرکت داده شد.

مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از تیرماه سال جاری آغاز می‌شود و هنوز تکلیف قطعی نماینده ایران در این رقابت‌ها اعلام نشده است، اما از سوی باشگاه گیتی‌پسند اعلام شد که رادیمار ونانسیو معروف به شاپا به ایران بازگشت تا تیم گیتی‌پسند را در رقابت‌های قهرمانی آسیا همراهی کند.

شاپا که پس از قهرمانی در لیگ برتر فوتسال به کشورش بازگشته بود امروز به ایران بازگشت تا در تمرینات تیم فوتسال گیتی‌پسند شرکت کند.

براساس این خبر شاپای 28 ساله که در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر یکی از بازیکنان تأثیرگذار گیتی‌پسند بود نخستین بازیکنی است که خود را برای حضور در تمرینات گیتی‌پسند به اصفهان رسانده است.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گذشته اعلام کرده که روز پنج‌شنبه تحت هر شرایطی رأی این کمیته اعلام می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول