اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک:

فوتسال ایران بازنده بازی تیم گیتی‌پسند و شهید منصوری بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک گفت: فوتسال ایران بازنده بازی تیم گیتی‌پسند و شهید منصوری بود.

فوتسال ایران بازنده بازی تیم گیتی‌پسند و شهید منصوری بود

رضا لک در نشست خبری پس از بازی تیم‌های شهید منصوری و گیتی‌پسند در بین خبرنگاران اظهار داشت: در کمال تأسف در این بازی هواداران تیم گیتی‌پسند از انواع الفاظ رکیک بر علیه تیم ما استفاده می‌کردند و آنکه در این دیدار بازنده بود فوتسال ایران بود.

وی به شرایط میزبانی تیم فوتسال گیتی‌پسند قبل از این دیدار اشاره کرد و افزود: در کمال تأسف سر تمرین تیم ما چندین بار برق سالن قطع شد و حتی هواداران گیتی‌پسند نیز سر تمرینات تیم ما حاضر شده و به تیم ما و بازیکنان فحاشی می‌کردند.

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک بیان داشت: چرا حسین شمس مدیر فنی تیم گیتی‌پسند در بازی تیم ما مقابل علم و ادب مشهد در بین دو نیمه به رختکن تیم علم و ادب رفت، در حالی که وی به عنوان مدیر فنی تیم گیتی‌پسند در این فصل محسوب می‌شود.

وی در ادامه به بازی تیمش در برابر تیم گیتی‌پسند اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه تیم گیتی‌پسند این بازی را با حساب 5 بر 2 به سود خود تمام کرد، اما تیم برتر میدان نبود و تنها از موقعیت‌های خود به دلیل وجود بازیکنان با تجربه به طور مطلوب استفاده کرد و توانست بازی را به سود خود به پایان برساند.

لک هم‌چنین به داوری این دیدار اشاره کرد و بیان داشت: داوری در زمین مسابقه بسیار خوب بود، اما در خارج از زمین نتوانست نیمکت تیم گیتی‌پسند را کنترل کند.

وی ادامه داد: امکاناتی که تیم گیتی‌پسند در اختیار دارد، یک هزارم آن‌را تیم ما در اختیار ندارد و اگر تیم ما به جایگاه دومی دست پیدا کند من این تیم را قهرمان می‌دانم.

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک به بازی آخر تیم خود در برابر تیم فولادماهان در اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: امیدوارم با شکست این تیم برای دومین بار متوالی بتوانیم قهرمانی را در اصفهان جشن بگیریم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول