اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

صبای قم در خانه به گیتی‌پسند اصفهان باخت

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در دیدار خانگی از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به میهمان خود صنایع گیتی‌پسند اصفهان باخت.

صبای قم در خانه به گیتی‌پسند اصفهان باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دور برگشت از سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جمعه شب با انجام هفت مسابقه همزمان در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد و طی آن لیگ برتری‌ها در هفته بیست و سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

یکی از دیدارهای مهم هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به میزبانی شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتسال صبای قم در مقابل صنایع گیتی‌پسند اصفهان برگزار شد که در نهایت بازی به برتری حریف اصفهانی انجامید.

نزدیک به 1500 تماشاگر از دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و صنایع گیتی‌پسند اصفهان در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بازدید کردند که در نهایت این گیتی پسند بود که توانست با حساب دو بر یک صبای قم را با شکست مواجه کند.

مسابقه دو تیم در حالی با نتیجه مشابه دیدار رفت به پایان رسید که صبا در این دیدار زودتر از صنایع گیتی‌پسند اصفهان به گل رسید و طی آن در نیمه نخست و در حالی که بازی با شرایطی متعادل دنبال می‌شد، صبای قم توسط محمدحسین کوهستانی صاحب گل برتری شد.

در صحنه گل اصرار کوهستانی بر تقابل با بازیکن مقابل خود و توپ‌ربایی بسیار زیبای این بازیکن منجر به تک به تک شدن وی با مصطفی نظری سنگربان صنایع گیتی‌پسند اصفهان شد که طی آن کوهستانی به زیبایی دروازه نظری را گشود.

در ادامه مسابقه و چند دقیقه بعد از گل صبای قم حریف که به دنبال گل تساوی بود از آشفتگی خط دفاع صبای قم به خوبی بهره برد و خیلی زود توسط شاپا بازیکن برزیلی خود توانست گل مساوی را وارد دروازه تیم فوتسال صبای قم کند.

در نیمه نخست تلاش دو تیم تا پایان با وجود موقعیت‌های متعددی که صبای قم و صنایع گیتی‌پسند اصفهان داشتند، توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا 20 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان برسد و دو تیم به استراحت بین دو نیمه بروند.

در نیمه دوم نیز بازی بسیار درگیرانه و نفس‌گیری را هر دو تیم به نمایش گذاشتند و پاس بازیکن برزیلی تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان برای مسعود دانشور مهاجم گلزن این تیم سبب شد تا گل دوم تیم صنایع گیتی پسند اصفهان به ثمر رسیده و بدین ترتیب آنها بازی را با حساب دو بر یک به سود خود به پایان برسانند و در جدول رده‌بندی لیگ برتر 56 امتیازی شوند.

صنایع گیتی‌پسند اصفهان با کسب این پیروزی همچنان جدی‌ترین تعقیب‌کننده تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر و مدعی کسب عنوان قهرمانی باقی ماند اما صبای قم با 36 امتیاز جایگاه ششم را حفظ کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول