اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم:

مقابل گیتی‌پسند مقتدرانه بازی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتسال صبای قم گفت: با اینکه کمی انگیزه بازیکنان ما نسبت به نیم فصل نخست کمتر شده است اما همیشه جدال با تیم‌های اصفهانی انگیزه بازیکنان را افزایش داده است.

مقابل گیتی‌پسند مقتدرانه بازی می‌کنیم

سید وحید غیاثی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: بازی با تیم‌های اصفهانی همیشه و در تمام ادوار مختلف لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شرایط خاصی داشته و تماشاگران و علاقمندان به فوتسال در قم انتظار دیگری از ما در مقابل تیم‌های اصفهانی دارند.

وی ادامه داد: ما در این فصل مقابل تیم‌های اصفهانی بازی‌های خوب انجام داده‌ایم و اگر چه دیدارهای رفت و برگشت با فیروز صفه با شکست صبا همراه بود اما بی گمان همه دوستداران فوتسال و کارشناسان این رشته گواهی می‌دهند که در آن دو شکست اشتباهات داوری گریبان تیم ما را گرفت.

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم افزود: در دیدار با فولاد ماهان اصفهان تا ثانیه‌های پایانی از حریف پیش بودیم اما با بد اقبالی سه امتیاز را از دست دادیم و بازی به تساوی کشیده شد، همچنین در دیدار رفت با همین تیم گیتی پسند در هفت ثانیه پایانی بازی را واگذار کردیم که همین اینها نشان می‌دهد که ما تیم خوب و قدرتمندی بوده‌ایم و امیدوارم امروز هم بدون اشتباهات داوری بازی خوبی انجام داده و گیتی پسند را در سالن شهید حیدریان قم با شکست مواجه کنیم.

وی عنوان داشت: بی تردید حمایت تماشاگران در این دیدار می‌تواند انگیزه بازیکنان را چند برابر افزایش دهد و با تلاش زیاد شکست در دو بازی قبل مقابل حفاری اهواز و صدرای شیراز را با ارائه یک بازی بسیار خوب جبران کرده باشیم.

غیاثی تصریح کرد: پیروزی در این دیدار برای تیم ما بسیار با اهمیت است ما کاری به اینکه گیتی پسند در کجای جدول قرار دارد، نخواهیم داشت و سعی می کنیم در تمام لحظات بازی فوتسالی هماهنگ و سرعتی را به نمایش گذاشته و در خانه سه امتیاز را حفظ کنیم.

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم با اشاره به وضعیت تیم صبا، عنوان داشت: بازی آسانی با تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان در پیش نداریم و با اینکه آنها تا پایان هفته بیست و دوم یکی از دو مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند اما جایگاه ما با شکست این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر بهبود خواهد یافت.

وی تاکید کرد: هم مربیان به بازیکنان گفته‌اند و هم من به عنوان کاپیتان تیم از آنها می‌خواهم که باید باخت در دو هفته گذشته مقابل حفاری اهواز و ارژن فارس را کاملا فراموش کنند و با اقتدار و با هوش بسیار زیاد بازی کنیم تا بتوانیم در این دیدار مهم برابر تیم صنایع گیتی پسند اصفهان به سه امتیاز مسابقه برسیم.

این دیدار از ساعت 16 امروز به قضاوت عباس دهقانپور در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول