اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال فیروزصفّه اصفهان:

هم‌دلی و همراهی گیتی‌پسند را به اوج می‌رساند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال فیروزصفّه اصفهان گفت: در روز پنج‌شنبه تمام مردم اصفهان باید از تیم فوتسال گیتی‌پسند حمایت کنند، زیرا هم‌دلی و همراهی می‌تواند این تیم را در دیدار حساس برابر شهید منصوری به اوج برساند.

هم‌دلی و همراهی گیتی‌پسند را به اوج می‌رساند

محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: روز پنج‌شنبه یک روز حیاتی برای فوتسال اصفهان است و همان‌طور که برای بازی تیم‌های استقلال و الاتفاق عربستان همه با هم هم‌دل شدند در بازی تیم‌های گیتی‌پسند و شهید منصوری نیز باید تمام هواداران و مردم اصفهان با هم‌دلی، همراهی و یکی کردن دل‌هایشان از تیم فوتسال گیتی‌پسند حمایت کنند.

وی ادامه داد: در این بازی حساس اگر نقطه نظری به ذهن مربیان دیگر نیز می‌رسد باید به علیرضا افضل سرمربی تیم گیتی‌پسند گفته شود تا به این مربی برای بازی حساس برابر شهید منصوری کمک شود و به امید خدا قهرمانی در اصفهان بماند.

سرمربی تیم فوتسال فیروزصفّه اصفهان بیان داشت: لیگ فوتسال به طور کل بسیار سخت است و این‌گونه نیست که تیمی که از لحاظ مدیریت و کادر فنی و بازیکنان قوی باشد به طور حتم قهرمان خواهد شد.

وی در ادامه به شرایط تیمش اشاره کرد و افزود: از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌بریم و تمرینات خوبی را باید پشت سر بگذاریم و همان تمرکز بازی با راه ساری را باید حفظ کنیم تا بتوانیم تیم سخت‌کوش دبیری تبریز را شکست دهیم.

خوراکچی تصریح کرد: تیم دبیری تبریز چیزی برای از دست دادن ندارند و قصد دارند در این بازی خودشان را به رخ مربیان حریف بکشند، زیرا این بازی برای موفقیت فصل آینده‌شان بسیار مهم است و این موضوع کار را برای تیم ما سخت می‌کند.

وی افزود: در دیدار با تیم راه ساری با اینکه دو مرتبه از تیم حریف عقب افتادیم اما توانستیم نظم و انسجام تیمی خود را حفظ کنیم و در نهایت با برد این بازی را پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتسال فیروزصفّه اصفهان تأکید کرد: اگر تیم فیروزصفّه می‌توانست دو بازیکن به ترکیب خود اضافه کند به طور حتم قادر بود به عنوان یکی از تیم‌های مدعی خود را مطرح کند.

وی ادامه داد: اگر تنها نتایج نیم‌فصل دوم را در نظر بگیریم در حال حاضر می‌توانستیم در بین تیم‌های نخست تا چهارم لیگ فوتسال ایران قرار بگیریم.

خوراکچی در پایان افزود: همه مردم اصفهان روز پنج‌شنبه از تیم فوتسال گیتی‌پسند حمایت کنند و با حضور در سالن، این تیم را در راه رسیدن به قهرمانی یاری برسانند.  

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول