اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مهم‌ترین بازی هفته 23 لیگ برتر فوتسال

صبای قم از گیتی‌پسند اصفهان پذیرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم امروز در مهم‌ترین بازی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی از مدعی قهرمانی یعنی صنایع گیتی پسند اصفهان پذیرایی می‌کند.

صبای قم از گیتی‌پسند اصفهان پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آرام آرام به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود، جدال دو مدعی در بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی و تقابل سه تیم انتهای جدولی برای فرار از سقوط به اوج حساسیت خود رسیده است.

بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدرا‌سیون فوتبال، امروز دیدارهای هفته دهم از دور برگشت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور برگزار می‌شود و 14 تیم لیگ برتری در هفت مسابقه همزمان در شهرهای مختلف کشورمان به مصاف یکدیگر می‌روند.

در این بین مهم‌ترین بازی هفته بین تیم‌های فوتسال صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان برگزار می‌شود که طی آن دو تیم از ساعت 16 امروز به میزبانی صبای قم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

صنایع گیتی پسند اصفهان در حال حاضر تیم دوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود که اصفهانی‌ها هم‌اکنون در فاصله سه امتیازی تیم صدرنشین شهید منصوری قرچک در مکان دوم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند.

این در حالی است که تیم فوتسال صبای قم با 17 امتیاز کمتر نسبت به تیم صنایع گیتی پسند اصفهان هم‌اکنون تیم 36 امتیازی جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور محسوب می‌شود و جایگاه ششم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتسال صبای قم در دیدار رفت از نیم فصل نخست لیگ این فصل که در هفته دهم در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد، بازی جانانه و بسیار زیبایی برابر صنایع گیتی پسند اصفهان به نمایش گذاشتند و در حالی که تا هفت ثانیه به پایان از حریف یک امتیاز گرفته بودند، تن به شکست دو بر یک دادند اما خیلی‌ها در آن مقطع صبای قم را تحسین کردند.

در حال حاضر صبای قم با کسب 11 پیروزی، سه تساوی و هشت باخت، با 72 گل زده، 69 گل خورده و تفاضل گل به اضافه سه، با 36 امتیاز رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر را بعد از تیم‌های شهید منصوری قرچک، صنایع گیتی پسند اصفهان، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، حفاری اهواز و گسترش ‌فولاد تبریز در اختیار خود گرفته است.

صنایع گیتی پسند اصفهان نیز که امسال جمعی از ستاره‌های فوتسال کشورمان نظیر محمد کشاورز، وحید شمسایی و مصطفی نظری را در ترکیب تیم خود دارد، با کسب 16 پیروزی، پنج تساوی و یک باخت، 79 گل زده، 36 گل خورده، تفاضل گل به اضافه 43 و 53 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ایستاده است.

انتهای پیام/‌ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول