اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گلایه کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند از نحوه رفتار تماشاگران تیم منصوری گلایه کرد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گلایه کرد

علیرضا افضل در نشست خبری پس از بازی مقابل تیم شهید منصوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمانی که ما برای دیدار با تیم شهید منصوری به سمت این شهر حرکت می‌کردیم، باید نزدیک به یک ساعت و نیم با اتوبوس از تهران خارج می‌شدیم و به نظر من این تیم یک تیم محلی محسوب می‌شود.

وی در ادامه به بازی تیمش در برابر شهید منصوری اشاره کرد و افزود: بازی بسیار سنگینی بود و هر دو تیم به خصوص تیم گیتی‌پسند به سه امتیاز این بازی و برد با تفاضل گل فراوان نیاز داشت که خوش‌بختانه تیم ما توانست به این مهم برسد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند بیان داشت: در این بازی ما می‌توانستیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم، اما اکثر موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد.

وی در ادامه به میزبانی تیم شهید منصوری در قرچک اشاره کرد و بیان داشت: در قرچک جو وحشتناکی در سالن حاکم بود و به سمت نیمکت تیم ما آب دهان می‌انداختند و به تیم ما فحاشی می‌کردند.

افضل پیرامون داوری افزود: هیچ زمانی به داوری اعتراض نداشته‌ام اما در این بازی به نظر من داوران این دیدار در بعضی از صحنه‌ها به ضرر تیم ما سوت می‌زدند و بر علیه تیم ما جبهه گرفته بودند و یکی از ضعیف‌ترین قضاوت‌ها را در این فصل شاهد بودم.

وی تصریح کرد: در هفته آینده به مصاف تیم علم و ادب مشهد می‌رویم و در آن بازی برای رسیدن به قهرمانی محکوم به برد هستیم و قهرمانی حق اصفهانی‌هاست، چرا که شهید منصوری یک تیم محلی است و تیم‌های گیتی‌پسند و فولاد ماهان به معنای واقعی یک باشگاه محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول