اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردستان:

توطئه امروز دشمن متوجه اقتصاد نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردستان گفت: توطئه امروز دشمنان همیشگی جمهوری اسلامی، متوجه اقتصاد نظام است و آنها به فکر ضربه زدن به این بخش از کشور هستند.

توطئه امروز دشمن متوجه اقتصاد نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردستان در حسینیه راهمیان این شهر، به مناسبت‌های هفته پیش ‌رو اشاره کرد و افزود: 17 اردیبهشت مصادف است با سالروز تشکیل بسیج سازندگی در سال 79 به فرمان مقام معظم رهبری که برکات فراوانی را برای نظام داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 18 اردیبهشت ‌ماه روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر است، تصریح کرد: رسالت این سازمان نوع‌دوست جهانی که در تمام کشورها نماینده دارد، خدمت به محرومان، آموزش داوطلبان و کمک به خسارت‌دیدگان در سیل و زلزله است.

دهشیری در ادامه به دیدار هفته گذشته رهبر معظم انقلاب از کارگران اشاره کرد و گفت: رهبری در این دیدار سیمایی از کارگر در آیینه اسلام ارائه کردند که از دیگر دیدگاه‌ها متفاوت‌تر بود.

وی با بیان اینکه مارکسیسم، کارگران را به دو بخش کارگر یقه آبی و یقه سفید تقسیم می‌کند، اضافه کرد: اسلام بین کارگران تفاوت قائل نیست و به کار ارزش می‌گذارد.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه توطئه امروز دشمن متوجه اقتصاد نظام است، افزود: باید مشکلات تولید ملی که به کارگران هم ارتباط دارد، مرتفع شود.

دهشیری در ادامه به برگزاری مرحله دوم انتخابات اشاره کرد و گفت: امروز 15 اردیبهشت‌ماه حلقه تکمیل‌کننده حماسه 12 اسفند ملت ایران است.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی سبب عقب‌نشینی دشمن شدند، بیان داشت: دشمن نفوذ کلام رهبری را نادیده گرفته بود و آن‌چنان مردم به صحنه آمدند که پس از گذشت 33 سال از انقلاب شاهد حضور 65 درصدی آنها پای صندوق‌های رأی بودیم، به طوری که از دوره‌های هشتم و هفتم نیز بیش‌تر بود.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی حرف خود را زدند، افزود: مجلس نهم باید با وحدت با قوه مجریه بر مشکلات و گرانی‌ها فائق آیند.

وی با اشاره به اینکه آرای ملت پشتوانه ره‌یافتگان به مجلس است خاطرنشان کرد: نمایندگان وحدت را حفظ کنند و به فکر گرفتن انتقام از دیگران نباشند.

دهشیری در ادامه به رخدادهای بین‌المللی اشاره کرد و گفت: کشورهای عربی به توطئه‌های خود در سوریه ادامه می‌دهند و امیدواریم نظام بشاراسد هم‌چنان که در مقابل اسرائیل ایستاده است، بتواند آتش این توطئه‌ها را بخواباند.

وی اضافه کرد: امیدواریم مردم کشورهای بحرین و عربستان بتوانند به خواسته‌های خود برسند و شاهد استقرار حکومتی عادل در این کشورها باشیم.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول