اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان

واگن‌‌های دوطبقه قطار کرمان - یزد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: واگن‌های دوطبقه قطار مسافری محور کرمان - یزد رسماً با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.

واگن‌‌های دوطبقه قطار کرمان - یزد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز سالن‌های دوطبقه قطار مسافری محور کرمان - یزد رسماً با حضور استاندار کرمان و مدیرکل راه‌آهن استان کرمان افتتاح شد.

اسماعیل نجار در این آیین اظهار داشت: قطار به عنوان یکی از وسایل نقلیه راحت، مورد توجه و استقبال افراد زیادی است.

وی بیان داشت: تلاش و همت ما بر ارتقای وضعیت مسافرت‌های ریلی در استان کرمان است و در این راستا جلسه‌های متعددی با معاونت وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن کشور داشته‌ایم و تصمیمات خوبی نیز اتخاذ شده است.

نجار افزود: راه‌اندازی واگن‌های دوطبقه محور کرمان - یزد یکی از این موارد است و اظهار تمایلات زیادی نیز برای راه‌اندازی این قطار در محور کرمان - تهران داشتیم.

وی راه‌اندازی سالن‌های جدید قطار را با توجه به ظرفیت جابه‌جایی 324 مسافر مثبت ارزیابی کرد و گفت: این قطار با توجه به سرعت 180 کیلومتر در ساعت آن به لحاظ وقت نیز صرفه‌جویی دارد.

استاندار کرمان از مستقل شدن قطار کرمان - زاهدان خبر داد و ابراز داشت: در تلاش هستیم تا به زودی قطار کرمان - زاهدان را از خط تهران جدا کنیم.

نجار خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی خط دوطبقه کرمان - تهران نیز با توجه به اینکه مسافت زیاد است در صورت استقبال اقدام می‌کنیم. 

وی در مورد فرسودگی محورهای ریلی استان کرمان گفت: بخشی از این محورها در سال گذشته نوسازی شد و سال جاری نیز مابقی خطوط نوسازی می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول