اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستان‌آباد:

شهرک صنعتی بستان‌آباد با معارض زمین مواجه است

خبرگزاری فارس: فرماندار بستان‌آباد مشکل معارضان زمین را از نابسامانی‌های موجود در شهرک صنعتی "عالی‌نسب" این شهرستان اعلام کرد.

شهرک صنعتی بستان‌آباد با معارض زمین مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، الیاس گل‌محمدزاده ظهر امروز در جلسه هیئت امنا و مدیران عامل کارخانه‌های شهرک صنعتی عالی‌نسب از حل برخی مشکلات این شهرک در ماه‌های آتی خبر داد و اظهار کرد: عدم یکپارچه‌سازی مدیریت شهرستان بستان‌آباد در این شهرک موجب بروز برخی مشکلات شده است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: تولیدگران و صنعتگران جهادگران عرصه اقتصادی کشور بوده و امسال وظیفه‌ای سنگین دارند و در این میان دولت، مجلس و قوه قضائیه نیز باید بسترهای لازم را فراهم کنند.

گل‌محمدزاده افزود: تولید با سمت و سوی صادرات می‌تواند نقشه‌های دشمن را خنثی کند و در این میان بهبود فضای کسب و کار و امنیت سرمایه‌گذاری شرط لازم برای حمایت از تولیدکنندگان است.

پایان مطالبات مربوط به شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه شهرک عالی‌نسب

وی از پایان مطالبات مربوط به شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه شهرک عالی‌نسب خبر داد و گفت: با توجه به تاکید استاندار این طرح در سال آینده به اتمام خواهد رسید و در این زمینه فرمانداری شهرستان با جدیت بر مراحل اجرای این پروژه و زمان‌بندی آن نظارت می‌کند.

فرماندار بستان‌آباد اضافه کرد: ساماندهی جاده خروجی شهرک به جاده قدیم تبریز ـ تهران و آزادراه پیامبر اعظم را در دستور کار داریم و امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم در شورای برنامه‌ریزی شهرستان بتوانیم به مطالبات صنعتگران این منطقه پاسخ دهیم.

وی مشکل معارضان زمین در این منطقه را از نابسامانی‌های موجود در شهرک دانست و در مورد جمع‌آوری زباله و آب‌های سطحی به بخشداری مرکزی بستان‌آباد دستور دارد تا از طریق دهیاری سعیدآباد به نیازهای این شهرک پاسخ بدهد.

اداره توزیع برق تبریز به مصوبات عمل نمی‌کند

گل‌محمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود اصلی‌ترین مشکل موجود در شهرک عالی‌نسب را عدم مدیریت یکپارچه شهرستان بر آن دانست و گفت: برای نمونه برق این شهرک در اختیار شرکت توزیع برق تبریز است و ما در این زمینه نمی‌توانیم اقدامی انجام دهیم و کیفیت نامناسب خطوط برق و به ویژه نوسانات موجود صدمات فراوان و جبران‌ناپذیری را به واحدهای تولیدی موجود وارد کرده است و اداره برق به مصوبات جلسه‌ای که سال گذشته با حضور استاندار محترم برگزار شد، عمل نمی‌کند.

انتقاد از پایین بودن اعتبارات شهرک‌های صنعتی

فرماندار بستان‌آباد از پایین بودن اعتبارات شهرک‌های صنعتی بستان‌آباد به شدت انتقاد کرد و گفت: متاسفانه سال گذشته همین اعتبارات ناچیز نیز هزینه نشد و ما در صدد هستیم از برگشت آنها جلوگیری کنیم و در سال‌جاری اعتبارات کافی را برای حل مشکلات شهرک‌های صنعتی یک و دو بستان‌آباد، عالی‌نسب و ناحیه صنعتی "تیکمه‌داش" اختصاص دهیم.

این جلسه که بیش از سه ساعت به طول انجامید و تعدادی از مدیران ادارات استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند، هر یک از مدیران عامل و اعضای هیئت امنا به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول