اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار جبالبارز:

مسئولان تعاون روستایی پاسخگوی مشکلات مردم نیستند

خبرگزاری فارس: بخشدار جبالبارز گفت: تمام بخشداران شهرستان به عملکرد اداره تعاون روستایی معترض و خواهان پاسخگویی مسئولان آن برای رفع مشکلات موجود مردم هستند اما تاکنون مسئولان جوابگو نبوده‌اند.

مسئولان تعاون روستایی پاسخگوی مشکلات مردم نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان محمد سعیدی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان جیرفت اظهار داشت: باید یک کارگروه تشکیل شود تا نرخ کرایه، افزایش آن و ساماندهی مسافربرهای شخصی را بر عهده گیرد تا مشکلات موجود در تمام سطح شهرستان رفع شود.

وی افزود: در بخش‌ها و روستاها نیز باید بازرسی‌ها انجام و با موارد تخلف با جدیت برخورد شود تا از افزایش گرانی‌ها جلوگیری شود.

سعیدی با بیان اینکه مردم از نرخ واقعی اقلام و کالاها اطلاع ندارند، تصریح کرد: باید نرخ‌گذاری اقلام و کالاها از سوی یک مرجع مشخص اعلام و به اطلاع عموم برسد تا هرگونه سوء استفاده در این زمینه غیرممکن شود.

وی ابراز داشت: بیشتر واحدهای صنفی در سطح بخش‌ها و روستاها پروانه کسب ندارند و به همین دلیل تخلف‌ها و نارضایتی مردم افزایش پیدا کرده است.

سعیدی خاطر نشان کرد: تمام بخشداران شهرستان به عملکرد اداره تعاون روستایی معترض و خواهان پاسخگویی مسئولان آن برای رفع مشکلات موجود مردم هستند.

وی اذعان داشت: اکنون تعاونی‌های روستایی در ضرر و زیان این اداره شریک و از سود آنها بی‌بهره‌ هستند، اما تاکنون مسئولان مربوطه در زمینه مشکلات فراوانی که برای آنها به وجود آمده است، جوابگو نبوده‌اند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول