اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یکسال گذشته صورت گرفت

پرداخت 234 میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی قم

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تامین اجتماعی قم گفت: بیش از 234 میلیارد ریال از 360 میلیارد ریال مطالبات مراکز طرف قرارداد توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم در سال 1390 پرداخت شده است.

پرداخت 234 میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی قم، محمد تقی موحدی‌لنکرانی با اشاره به پرداخت 40 میلیارد ریال از مطالبات مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی استان قم طی یک هفته گذشته اظهار داشت: مراکز طرف قرارداد پس از ویزیت بیماران در پایان ماه، نسخ‌ها را برای بررسی در مهلت زمان یک ماه به دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تحویل داده و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی پس از بررسی نسخه‌ها میزان مطالبات پرداختی را در قبال خدمات ارائه شده به بیمه شدگان پرداخت می‌کند که امیدواریم به زودی مطالبات مراکز طرف قرارداد تسویه شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم اظهار داشت: دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی در سال 1390 مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال بابت هزینه‌های مراجعه بیمه شدگان به مراکز غیر طرف قرارداد را با تعرفه دولتی پرداخت کرده است.

لنکرانی با اشاره به ارائه خدمات واحد کمیسیون‌های پزشکی و طب کار مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم به تقاضای بیمه شدگان در خصوص از کارافتادگی و استراحت‌های پزشکی خاطرنشان کرد: در سال گذشته از هزار و 300 تقاضای از کارافتادگی بیمه شدگان تامین اجتماعی قم در کمیسیون پزشکی بدوی و تجدید نظر بررسی شده و برای 220 نفر رأی از کارافتادگی صادر شد.

وی در ادامه با اشاره به بررسی بیش از سه هزار و 500 پرونده در شورای پزشکی گفت: بابت استراحت‌های ناشی از بیماری 22 میلیارد و 593 میلیون ریال، بابت استراحت حوادث ناشی از کار 993 ملیون ریال و بابت استراحت ایام بارداری علاوه بر شش ماه استراحت قانونی، پنج میلیارد و 832 میلیون ریال با همکاری اداره کل تامین اجتماعی قم غرامت دستمزد پرداخت شده است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول