اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 182

نادری: تخصیص اعتبار به فعالیت‎های قرآنی، مشکلات فرهنگی را حل می‎کند

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد انتخاباتی یک کاندیدای اصولگرا گفت: با اختصاص نیم‎ درصد از بودجه کشور به فعالیت‌های قرآنی بسیاری از مشکلات فرهنگی به صورت ریشه‎ای حل می‎شود.

نادری: تخصیص اعتبار به فعالیت‎های قرآنی، مشکلات فرهنگی را حل می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان اسماعیل نادری در همایش بزرگ دانشجویان و جوانان استان گلستان که عصر سه‌شنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد اظهار داشت: برای اینکه مشکلات فرهنگی را کاهش دهیم باید پیوند وسیعی بین جوانان و فرهنگ قرآنی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه عملکرد فرهنگی دکتر طاهری نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی برای کل کشور بسیار درخشان است تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در کشور داریم مسئله جنگ نرم فرهنگی است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند دانشجویان و جوانان افسران جنگ نرم هستند لذا باید در این زمینه تلاش‎های خوبی انجام دهیم.

این مسئول ستاد در خصوص عملکرد ورزشی نماینده مجلس هشتم شورای اسلامی بیان کرد: قبل از این دولت و مجلس، فعالیت‎های ورزشی در منطقه به صورتی که الان مشاهده می‎کنید، رونق نداشت و حتی قابل مقایسه هم نیست، توسعه فضای سخت‎افزاری سبب شد که از 0.2 متر سرانه ورزشی منطقه به 0.7 متر ارتقا پیدا کند.

نادری اضافه کرد: در زمان نماینده محبوب مردم در مجلس هشتم سالن‎های بسیار زیادی یا ساخته شد یا در دست احداث است و یا اینکه برای آن بودجه در نظر گرفته شده است و این امر سبب شده تا از لحاظ ورزشی در جایگاه خوبی قرار بگیریم و حتی خیلی از بزرگان ورزشی اعتقاد دارند عملکرد کمیسیون فرهنگی و ورزشی عملکرد بسیار خوب و درخشانی برای منطقه بوده است.

وی در خصوص توسعه اقتصادی نیز متذکر شد: این منطقه به لحاظ اشتغال با مشکلاتی مواجه است که با تدبیر نماینده گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی و توسعه صنعت به درمان مشکل اشتغال پرداختند، همچنین راه‌آهن گرگان به اینچه‎برون، تیم اکتشاف نفت، از مسائل مهم اقتصادی است که به آن پرداخته شده است.

این مسئول ستاد یادآور شد: تاکنون بودجه عمرانی از مرز 100 میلیون تومان بیشتر نبوده است اما در زمان نمایندگی طاهری نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی فقط 12 میلیارد تومان برای یک پروژه ساختمانی مجوز گرفته شد که 4 میلیارد آن در سال جاری اخذ شد، همچنین بودجه 13 میلیارد تومانی به منظور کارخانه سرم‎سازی گرفته شد و اکنون در دست اقدام است.

نادری تاکید کرد: مردم به لحاظ اینکه به عملکرد نمایندگان رأی می‎دهند باید این مسائل ارائه شود تا بدانند یک نماینده چه‌قدر به آنها خدمت کرده است هر چند گفته می‎شود بهترین کارها مخفی‎ترین آنهاست اما باید اقدامات به گونه‎ای بیان شود تا مردم امیدوار برای ساختن ایران اسلامی کوشاتر باشند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول