اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز سامد خراسان‌جنوبی خبر داد

صدور 11 هزار کارت درمانی برای متقاضیان کمک‌های درمانی در سفر چهارم

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز سامد خراسان‌جنوبی گفت: در راستای پاسخگویی به نامه‌های سفر چهارم هیئت دولت 11 هزار کارت درمانی برای متقاضیان کمک‌های درمانی در سطح استان خراسان‌جنوبی صادر شده است.

صدور 11 هزار کارت درمانی برای متقاضیان کمک‌های درمانی در سفر چهارم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر ناصری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر چهارم هئیت دولت 160 هزار نامه در این مجموعه ساماندهی شده بود که در این راستا در طی سفر ستادهای 27 گانه‌ای در سطح استان تشکیل شده بود.

وی افزود:‌ دولت در دور چهارم سفرهای استانی به درخواست‌های درمانی توجه ویژه داشته است که در همین زمینه با کلیه افرادی که درخواست مساعدت درمانی داشتند تماس گرفته شد و در روزهای مشخص برای انجام معاینه فراخوانده شدند.

رئیس مرکز سامد خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در استان 20 هزار نامه در سفر چهارم هیئت دولت به استان در زمینه کمک‌های پزشکی و درمانی بوده است، تصریح کرد: پس از معاینه افراد توسط پزشکان 11 هزار کارت درمانی در استان صادر شده است.

ناصری ادامه داد: افراد بنا به بیماری که تشخیص داده شده است می‌توانند از خدمات درمانی رایگان در محل بیمارستان‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد:‌ هیچ مبلغی در کارت‌های درمانی افراد مشخص نشده است و افراد می‌توانند در این زمان مشخص بدون محدودیت از این امکان استفاده کنند.

رئیس مرکز سامد خراسان‌جنوبی ادامه داد: صدور این کارت‌های درمانی که در حل مشکلات درمانی و تامین هزینه درمانی افراد موثر است یکی دیگر از دستاوردهای دولت نهم و دهم است.

ناصری گفت: بقیه درخواست‌های مردمی در این سفر بیشتر در مورد اشتغال و مسکن بوده است که به کلیه درخواست‌های منطقی و قانونی تا حدودی پاسخ گفته شده است.

وی تصریح کرد: در دولت نهم و دهم ما شاهد تغییر نوع ارتباط مردم با دولت بودیم چرا که این دولت مجموعه سامد را به‌عنوان پل ارتباطی خود با مردم تعریف کرد تا پاسخ به خواسته‌های مردمی در یک کانال مشخص و منظم انجام شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول