اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم:

وضعیت درمانی شهرهای کوچک قم مناسب نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: وضعیت بهداشتی و درمانی شهرهای کوچک و روستاهای قم مناسب نیست.

وضعیت درمانی شهرهای کوچک قم مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان قم، علی قاسمی ورجانی اظهار داشت: با توجه به جمعیت زیادی که در شهرهای کوچک استان زندگی می‌کنند، خدمات ارائه شده در این مناطق به هیچ عنوان مناسب به نظر نمی‌رسد.

وی اضافه کرد: در هیچ یک از شهرهای تابعه استان قم درمانگاه و یا بیمارستان شبانه‌روزی وجود ندارد و مردم این مناطق از این لحاظ با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند.

عضو شورای عالی استان‌ها افزود: در شهرهای کوچک استان حتی یک داروخانه شبانه‌روزی هم وجود ندارد که بتواند نیازهای مردم در این زمینه را برطرف کند.

قاسمی ادامه داد: مردمی که در این شهرها و روستاهای اطراف آن زندگی می‌کنند برای رفت و آمد به قم با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و برای تسهیل امور مردم، مسئولین بهداشتی قم باید به فکر ایجاد مراکز درمانی شبانه‌روزی در این مناطق باشند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بنا بر اظهارات مسئولین در دولت‌های نهم و دهم سرمایه‌گذاری بسیار زیادی در حوزه بهداشت و درمان استان قم انجام شده است خاطر نشان کرد: باید دید که آیا پیشرفت‌های حاصله متناسب با سرمایه‌گذاری صورت گرفته بوده است یا خیر و آیا این میزان سرمایه‌گذاری توانسته است رضایت شهروندان را جلب کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم ادامه داد: ارائه آمارهای متعدد و بسیار امیدوارکننده توسط مسئولین مربوطه به تنهایی نمی‌تواند شاخصی برای سنجش ارتقای وضعیت بهداشت و درمان قم باشد، زیرا داشتن خروجی متناسب با سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته از جمله عوامل مؤثر در بررسی اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان و متولیان امر بهداشت است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول