اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان:

درماندگی و سستی بشر امروز در مهجوریت قرآن است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان گفت: درماندگی و سستی بشر امروز در مهجوریت قرآن است.

درماندگی و سستی بشر امروز در مهجوریت قرآن است

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه قرآن، کتاب انسان‌سازی، هادی بشر و اداره‌کننده همه جوانب زندگی و نیازهای بشر است، اظهار کرد: قرآن در بردارنده مسائل فردی، اجتماعی، سیاسی و امور دنیا و آخرت است.

وی با بیان اینکه قرآن کتابی ضد ظلم و ستم و بیدار کننده انسانهاست، افزود: حیات و مجد مسلمانان در گذشته مرهون عمل به قرآن بوده و درماندگی و سستی امروز آنها در مهجوریت این کتاب آسمانی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان تصریح کرد: تجدید حیات و سرافرازی امروز ملتهای مسلمان در ایران و لبنان و فلسطین و برخی دیگر از کشورهای اسلامی تا رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی در گرو رجوع به قرآن کریم و عترت پیامبر عظیم الشأن (ص) است.

وی بیان کرد: قرآن‌سوزی در کشور به اصطلاح مدعی آزادی بیان و حقوق بشر و مدیریت بر جهان، نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط شیطان بزرگ و لیبرالیسم است که داعیه‌داران آن در مقابل منطق اسلام و تفکر نورانی و عالم‌تاب قرآن کریم دچار درماندگی شده و راه جسارت و توهین را در پیش گرفته‌اند.

صالحی ابراز داشت: طراحان این پروژه ننگین که هر بار به بهانه‌های واهی و با حمایت رسانه‌ای و تبلیغات دولتی صورت می‌گیرد، زیر چتر حمایت‌های بی‌دریغ دولت آمریکا به این اقدام ابلهانه مبادرت ورزیده‌‌اند.

وی افزود: اگر دولت آمریکا با عاملان گستاخ این اقدام در گذشته برخورد می‌کرد، افراطیون مجدداً جرأت جسارت به اعتقادات میلیاردها مسلمان را پیدا نمی‌کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان یکی از را‌‌ه‌های خنثی کردن این توطئه شوم و جلوگیری از تکرار آن، نشر، ترویج و توسعه فرهنگ نورانی قرآن کریم و رساندن ندای آسمانی این کتاب عظیم به آحاد ملل در سراسر جهان دانست.

وی در پایان سخنان خود وقف و اهدا قرآن را به تمام دوستداران، علاقه‌مندان و عاشقان مکتب قرآن در سراسر گیتی از دیگر راه‌های نشر این کتاب آسمانی عنوان کرد و افزود: در این راستا شماره حساب سیبا به شماره 0105051010005 و شماره حساب 808 نزد بانک ملی به نام سازمان اوقاف و امور خیریه برای مشارکت عمومی در چاپ، نشر و وقف قرآن کریم اعلام می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول