اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

بیمارستان آموزشی درمانی با تمام امکانات در گلستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: بیمارستان صیاد شیرازی، یک بیمارستان آموزشی‎درمانی استاندارد با تمام امکانات در گلستان است.

بیمارستان آموزشی درمانی با تمام امکانات در گلستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالله عباسی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران استان اظهار داشت: قبل از افتتاح بیمارستان صیاد شیرازی سرانه تخت حدود 2/1 بود که با افتتاح این بیمارستان به مرز 3/1 رسیده است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه پنجم توسعه تا پایان سال 1393 باید به ازای هر هزار نفر یک‎ونیم تخت در کشور داشته باشیم که با توجه به بیمارستان‎هایی که قرار است در این استان افتتاح شود ان‌شاءالله به این میزان خواهیم رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اذعان کرد: بیمارستان صیاد شیرازی در زمینی به مساحت 25 هزار مترمربع با زیربنای 22 هزار متر در پنج طبقه ساخته شده است.

عباسی با بیان اینکه این بیمارستان از بخش‎های مختلفی تشکیل شده است افزود: 64 تخت جراحی، 64 تخت داخلی، 32 تخت زنان، 32 تخت کودکان و حدودا نزدیک به 200 تخت در بیمارستان صیاد شیرازی وجود دارد که فرصت خوبی علاوه بر حل مشکلات درمانی مردم، مسائل آموزشی این دانشگاه را تحت پوشش قرار می‎دهد.

وی اضافه کرد: بیمارستان صیاد شیرازی دارای تخت‎های ویژه شامل آی سی یو،سی‎سی یو‎، ام آی سی یو و اتاق‎های ایزوله در حد استانداردهای کشوری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به بیمارستان‎های در دست اقدام و دارای مجوز در استان ابراز داشت: بیمارستان آیت‎الله طاهری و بیمارستان 96 تختخوابی گنبدکاووس،تقریبا از نظر اقدامات ساختمانی آماده است و نیاز به تجهیزات دارد که از 98 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گفته عباسی بیمارستان 32 تختخوابی آزادشهر بعد از تجهیزات در سال‎ جاری قابل افتتاح خواهد بود.

وی اذعان کرد: مجوز دو بیمارستان 500 تختخوابی در گرگان گرفته شده که مراحل اداری آن طی شده و به زودی ساخت آن شروع می‎شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطر نشان کرد: مجوز دو بیمارستان 400 تختخوابی در گنبد کاووس، یک بیمارستان 32 تختخوابی در گمیشان و یک بیمارستان 32 تختخوابی در مراوه‎تپه گرفته شده که به لطف الهی با ساخت این بیمارستان‎ها نه تنها از لحاظ سرانه تخت به مرز یک‎و‎نیم بلکه امیدواریم این میزان به مراحل بهتر و بالاتری در گلستان برسد.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول