اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

شوراها از اقدامات تعصبی پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب با بیان اینکه شوراهای اسلامی از اقدامات تعصبی پرهیز کنند، گفت: ‌نقش حکمیتی و ریش‌سفیدی خودشان در حل اختلافات محلی به صورت جدی عمل کنند.

شوراها از اقدامات تعصبی پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی بعد از ظهر امروز در همایش یک‌روزه شوراهای شهر و روستا و دهیاران بناب با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار شورای شهر و روستا در تصمیم‌گیری‌های محلی مسئولان و کمک به مدیریت جامع شهری و روستایی اظهار کرد: هرکجا که شوراها موفق هستند، رضایت مردمی را به همراه دارد و شورا بدون همراهی و همکاری مردم موفق نخواهد بود.

وی، اهداف عمده تشکیل شوراهای اسلامی را هماهنگی با ادارات و جلب مشارکت‌های مردمی دانست و گفت: شوراهای اسلامی باید با برنامه و تدبیر عمل کنند و از منافع مردم دفاع کنند.

برقی اظهار کرد: در سه سال اخیری که در بناب فرماندار هستم، متأسفانه شورایی را ندیده‌ام که در ایام تصویب و اختصاص بودجه دولت، به فرمانداری مراجعه کند و با بیان مشکلات و نیازمندی‌های حوزه مربوط به خود، خواستار بودجه و امکانات برای شهر یا روستا شود.

برقی در ادامه از شوراها و دهیاران خواست با همکاری مردم، محیط روستاها را تمیز و پاکیزه نگهدارند و در انجام وظایف محوله از هرگونه حیف و میل مالی و هزینه‌های اضافی جلوگیری کنند.

فرماندار بناب در بخش دیگری از سخنان خود، وجود اختلاف و ناهماهنگی در بین اعضای شوراها را آفت بزرگی برای این نهادهای مردمی دانست و از آنها خواست با پرهیز از اقدامات تعصبی و خدمت به نفع مصلحت عمومی، به نقش حکمیتی و ریش‌سفیدی خودشان در حل اختلافات محلی به صورت جدی عمل کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول