اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان بناب:

دولت قصد دارد 23 مورد از وظایف خود را به شوراها محول کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان بناب از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد و گفت: دولت قصد دارد 23 مورد از وظایف خود را به شوراها محول کند.

دولت قصد دارد 23 مورد از وظایف خود را به شوراها محول کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، مصطفی برزگران بعد از ظهر امروز در همایش یکروزه شوراهای شهر، روستا و دهیاران بناب با بیان اینکه شهر و روستای خوب یافتنی نیست بلکه ساختنی است، اظهار کرد: شوراها برای ایفای هرچه بهتر نقش خود در پیشرفت عمران و آبادانی جامعه نیازمند حمایت و همراهی مسئولان هستند.

وی افزود: در صورت همدلی و حمایت مسئولان می‌توان گام‌های بزرگ و مؤثری در توسعه شهرها و روستاها برداشت.

دبیر اول شورای اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در ادامه از فعالیت بیش از 10 هزار نفر عضو شورای اسلامی در 19 شهرستان و 42 شهر آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شوراها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، بنابراین فرمانداری‌ها باید به مدیران کل استان و مدیران محلی سفارش کنند که شوراها و جایگاه آنها را جدی بگیرند.

برزگران تصریح کرد: متأسفانه برخی از مسئولان، شوراهای اسلامی را مانع و خطر بزرگی مقابل خود می‌بینند و فکر می‌کنند که باید آن را له کنند و به مقاصد مدیریتی و شغلی خودشان برسند در حالیکه این کار ممکن نیست.

وی در ادامه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم انتقاد کرد و گفت: نمایندگان مجلس به جای اینکه زمینه فعالیت و پویایی شوراهای اسلامی را توسعه داده و فراهم کنند، سعی می‌کنند اختیارات آنها را محدودتر کنند و این در حالی است که دولت قصد دارد 23 مورد از وظایف خود را به شوراها محول کند.

در پایان این همایش از شوراها و دهیاران نمونه بناب تجلیل شد. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول