اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان همدان

25 دانشجو در رشته‌های حج و زیارت مشغول به تحصیل هستند

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: در حال حاضر در شهرستان همدان 25 نفر در رشته‌های مختلف حج و زیارت در مرحله کاردانی مشغول به تحصیل هستند.

25 دانشجو در رشته‌های حج و زیارت مشغول به تحصیل هستند

حجت‌الاسلام علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی حج و زیارت استان همدان فعال در منطقه غرب کشور است که از تمام نقاط غرب کشور دانشجو می‌پذیرد.

وی ادامه داد: در مرحله کاردانی در حال حاضر 25 نفر در رشته‌های مختلف حج و زیارت مشغول به تحصیل هستند و به آنها مدرک کاردانی معتبر در سراسر کشور اعطا خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان همدان تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی حج و زیارت در حال حاضر فقط در شهرستان همدان فعال است که از غرب کشور نیز دانشجو می‌پذیرد و در صورتی که تعداد متقاضیان تحصیلات عالی زیاد شود در شهرستان‌ها هم شعبه تاسیس خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی حج و زیارت استان همدان در رشته‌های گوناگون اعم از مدیریت حج، جغرافیای حج، آموزش حجاج و... تحصیل می‌کنند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: با گذراندن دوره کاردانی برای دانشجویان متقاضی در سال جاری فراخوان دوره کارشناسی را خواهیم داشت.

وی اذعان کرد: دانشگاه علمی کاربردی حج و زیارت استان همدان در شهرهای بزرگ با جمعیت زیاد مانند اصفهان و تهران و شیراز و ... که تعداد دانشجویان زیاد است وضعیت بهتری دارد.

مدیر حج و زیارت استان همدان در پایان سخنانش گفت: استان همدان نیز در بین استان‌های با جمعیت متوسط در زمینه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی وضعیت خوبی دارد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول