اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پاس قدردانی از مقام معلم

50 معلم نمونه کهگیلویه‌ای تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در همایش بزرگ پاسداشت مقام معلم در دهدشت که با حضور مسئولین و جمع کثیری از فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزار گردید از 50 معلم نمونه شهرستان کهگیلویه تجلیل شد.

50 معلم نمونه کهگیلویه‌ای تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز همایش بزرگ پاسداشت مقام معلم در دهدشت با حضور مسئولین و جمع کثیری از فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد.

فریدون فاطمی‌زاده در حاشیه این دیدار با تقدیر و تشکر از همه کسانی که در این همایش حضور داشتند، اظهار کرد: بدون شک تقدیر و تشکر از معلمان، پاسداشت همه خوبی‌ها و زیبایی‌های دنیا است.

مدیر آموزش پرورش شهرستان کهگیلویه رشد، پیشرفت و تعالی هر جامعه‌ای را مدیون تلاش معلمان دانست و افزود: معلمان هنرمندان روح و جان بشریت هستند و این خود بر اهمیت کار معلمان می‌افزاید.

فاطمی‌زاده خاطرنشان کرد: تقدس و گرامی داشت مقام معلم به عنوان کسانی که طلایه‌داران علم و معرفت هستند در همه فرهنگ‌ها و ملل مختلف وجود دارد.

وی ابراز داشت: اینکه تنها یک روز را به ‌عنوان روز معلم بشناسیم و فقط در همان روز اقدام به تجلیل از معلمان کنیم، قدری بی‌انصافی است، آن هم بی‌انصافی در حق کسانی که  در جایگاه پرورش ذهن فرزندان این مرز و بوم هستند.

فاطمی‌زاده قدر شناسی و بزرگداشت مقام معلمان را در کشور اسلامی ما به جهت جایگاه و ارزشی که تعلیم و تعلم در بین مردم ما وجود داشته از جایگاه خاص ویژه‌ای دانست.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه با بیان اینکه تمام ترقی و کمالات انسان‌ها مدیون معلم است، گفت: اساسا تعلیم و تعلم از نعمت‌هاى خداوند متعال است که اول براى انبیاء و اولیا و سپس به دیگران ارزانى داشته است و به این جهت معلم بودن از ویژگی‌هاى انبیاست.

گفتنی است در پایان این مراسم  از 50 نفر معلمان نمونه شهرستان کهگیلویه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول