اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس مطرح کرد

5 دانشگاه دماوند در انتظار افتتاح رسمی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر پنج مرکز دانشگاهی شهرستان دماوند در انتظار افتتاح رسمی است.

5 دانشگاه دماوند در انتظار افتتاح رسمی

شاهرخ رامین در حاشیه همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرستان دماوند در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار داشت: این پنج مرکز آموزش عالی که به طور غیررسمی راه‌اندازی شده‌اند، یا دارای ساختمان با مالکیت خود هستند یا بدون ساختمان با مالکیت دانشگاه مشغول به کارند.

وی ادامه داد: از این‌رو این پنج دانشگاه نیازمند حمایتی همه‏جانبه از سوی شهرستان برای تامین کاستی‏ها و راه‏اندازی رسمی است.

 

پارک 32 هکتاری، مطالبه مردم دماوند

رامین با اشاره به گوشه‏ای از مطالبات مردم شهر دماوند خاطر نشان کرد: آسفالت معابر گیلاوند و احداث پارک 32 هکتاری از خواسته‌های به حق مردم شهر دماوند است که به کرات بدان اشاره کرده‏اند.

وی محل دفن زباله‏های شهری، احداث پایانه مسافربری و ساماندهی معابر را از دیگر امور مورد درخواست مردم شهر دماوند عنوان کرد.

 

ضرورت تسریع در جاده‏سازی کیلان- ایوانکی

رامین خواستار تسریع در اجرای طرح جاده‏سازی کیلان- ایوانکی شد و افزود: خوشبختانه طرح راهسازی کیلان- ایوانکی با مساعدت مسئولان راه و شهرسازی استان تهران و شهرستان دماوند در حدفاصل ایوانکی تا کیلان تکمیل شده است.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اتمام این پروژه و اتصال آن به جاده دماوند- رودهن نیازمند همت مسئولان است که امیدواریم این مهم محقق شود.

رامین همچنین با اشاره به طرح‏های ورزشی شهرستان دماوند گفت: احداث پنج سالن ورزشی شهرستان دماوند که از سال‏های گذشته آغاز شده بود، مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول