اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه پارس‌جنوبی:

28 فاز پالایشگاهی در پارس‌جنوبی احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه پارس‌جنوبی گفت: 28 فاز پالایشگاهی در پارس‌جنوبی احداث می‌شود.

28 فاز پالایشگاهی در پارس‌جنوبی احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عباس دولتی‌زاده جمعه ‌شب در جمع اعضای مجلس دانش‌آموزی کشور در مرکز همایش‌های خلیج‌ فارس عسلویه اظهار داشت: در سال تولید ملی باید از تمام امکانات موجود برای افزایش بهره‌وری استفاده کنیم و در تمام حوزه‌ها تلاش خود را بیشتر کنیم.

وی افزود: منطقه ویژه پارس، خط مقدم جبهه اقتصادی کشور، به عنوان نماد واقعی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در کشور مطرح است.

این مسئول خاطر نشان کرد: این افتخار بزرگی است که تمام کارکنان شاغل در پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در حوزه عملیاتی پارس جنوبی،فعالان و جوانان این مرز و بوم هستند و با اراده ملی و ایمان مشغول تلاش برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی و ارتقای صنعت بالنده نفت ایران می‌باشند.

وی سفر نمایندگان مجلس دانش‌آموزی و بازدید آنان از منطقه ویژه پارس را مهم و بسیار تاثیرگذار خواند و ادامه داد: مشاهده فعالیت‌های انجام شده و کارهای بزرگ در حال انجام پارس جنوبی روحیه خودباوری و خوداتکایی را در بین جوانان افزایش می‌دهد.

دولتی‌زاده تصریح کرد: بازدید از فازهای پارس‌جنوبی و مشاهده کار و تلاش جوانان ایرانی، همت و اراده نمایندگان جامعه دانش‌آموزی کشور که آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند را برای ساختن ایران عزیز استوارتر و مصمم‌تر خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس یادآور شد: این منطقه شامل سه حوزه عملیاتی پارس‌جنوبی، پارس کنگان و پارس شمالی، 46 هزار هکتار وسعت دارد.

مدیر منطقه پارس‌جنوبی افزود: در این منطقه 28 فاز پالایشگاهی برای برداشت و تولید گاز از میدان پارس‌جنوبی ساخته خواهد شد که از این تعداد 10 فاز به بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز در حال احداث است.

دولتی‌زاده همچنین درباره زیرساخت‌های مورد نیاز برای طرح توسعه میدان گازی پارس‌جنوبی یادآور شد: مجتمع بندری پارس، فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس، تاسیسات برق، آب و مخابرات و همچنین وجود اراضی مناسب، از جمله مزیت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه پارس است. 

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول