اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس:

5 فاز پارس‌جنوبی امسال در مدار تولید قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: امسال 5 فاز پارس‌جنوبی در مدار تولید قرار می‌گیرند که این امر در افزایش ظرفیت تولید بسیار تاثیرگذار است.

5 فاز پارس‌جنوبی امسال در مدار تولید قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه موسی سوری بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از کارگران نمونه پارس‌جنوبی اظهار داشت: پارس‌جنوبی از مهم‌ترین مناطق عملیاتی صنعت نفت است و در سال گذشته و امسال بیشترین پروژه‌ها با کیفیت مطلوبی اجرایی شده است.

وی افزود: نقش کارگران در رشد این منطقه عظیم گازی بی‌نظیر است و روزبه‌روز شاهد تلاش و فعالیت بیشتر و بهتر این قشر شریف هستیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خاطر نشان کرد: برای تکمیل و راه‌اندازی فازهای در دست اجرای پارس‌جنوبی تلاش خوبی انجام گرفته و فازهای 35 ماهه در وضعیت نسبتا خوبی به سر می‌برند که به حول و قوه الهی در کمترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری از فازها خواهیم بود.

سوری از افزایش تولید از مخزن پارس‌جنوبی در سال تولید ملی خبر داد و گفت: در سال تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی، به همت کارکنان پارس‌جنوبی، تولید از بزرگترین مخزن گازی جهان افزایش می‌یابد.

وی افزود: امسال 5 فاز پارس‌جنوبی در مدار تولید قرار می‌گیرند که این امر در افزایش ظرفیت تولید بسیار تاثیرگذار است.

این مسئول اذعان داشت: پیمانکاران و سازندگان داخلی در توسعه فازهای مختلف توانمندی بالایی دارند و در سالی که به نام تولید ملی نامگذاری شده، تلاش و فعالیت پیمانکاران داخلی بیشتر شده است.

سوری ادامه داد: اساس رفاه یک کشور مبتنی بر تولید ملی است و نقش سرمایه انسانی در تحقق این مهم برجسته و تعیین‌کننده است.

حسن بلالی به نمایندگی از قشر کارکنان شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس نیز با قرائت بیانیه‌ای خواستار پیگیری و رفع مشکلات آنان از سوی مدیران و مسئولان شد. 

در این مراسم 440 نفر از کارکنان نمونه شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس تقدیر شدند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول