اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

حمایت از تولید در گرو توجه به زحمات کارگران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه لازمه حمایت از تولید را که مورد توجه خاص رهبری است، توجه به زحمات و حمایت از کارگران ذکر کرد.

حمایت از تولید در گرو توجه به زحمات کارگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی ظهر امروز در دیدار با مسئولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان کارگران و کارفرمایان ابرکوه اظهار داشت: حمایت از کار فریضه‌ای لازم است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید کردند و نامیدن سال نیز به همین مناسبت است و لازمه حمایت از کار، حمایت از کارگر است.

حسینی خاطرنشان کرد: کار و کارگر لازم و ملزوم یکدیگرند و رونق اقتصادی کشور به کار است و در همه فرهنگ‌های بشری اعم از فرهنگ دینی و غیردینی کار جنبه ارزشی دارد و حضرت امام(ره) نیز کارگران را ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه جامعه می‌دانند و می‌فرمایند: "حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است".

وی با بیان اینکه سازمان بین‌الملل کار شعارهایی دارد که به نام کار و کارگر اما عملاً در راستای تأمین منافع جهان‌خواران است، افزود: برخلاف آنان، کار و کارگر از منظر اسلامی جایگاهی ویژه دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: در روایات اسلامی به ویژه از امیرمؤمنان(ع) است که درباره احیای زمین، ایجاد باغات، حفر قنوات، کار و کارگری برای مردم سخنان زیادی به میان آمده است که حکایت از ارزشمند بودن کار و ناپسند بودن بیکاری دارد.

وی یادآور شد: از نظر شرع مقدس اسلام هم‌چنین کارگر و کارمند موظفند حق کار را ادا کنند، وجدان کاری داشته باشند و در مقابل تعهدی که به ساعات کار دارند، کار کنند و در وقت کار طفره نروند و وقت‌کشی نکنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول