اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی دماوند خبر داد

تشکیل کارگروه "مصوبات روستایی" در دماوند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی دماوند از تشکیل کارگروهی تحت عنوان "مصوبات روستایی" برای پیگیری بهتر مصوبات بازدیدهای بخشداری از این مناطق خبر داد.

تشکیل کارگروه "مصوبات روستایی" در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران ـ دماوند، موسی بهرامی پیش از ظهر امروز در جریان سلسله بازدیدهای بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دماوند از روستای "مرا" که با حضور سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند، مدیرعامل شرکت آبفای روستایی دماوند، رئیس اداره برق منطقه دماوند و سایر مسئولان محلی انجام شد اظهار داشت: این کمیته چگونگی و نتیجه اجرای مصوبات روستایی را پیگیری می‏کند.

وی ادامه داد: هدف از راه‏اندازی کارگروه مصوبات روستایی، پیگیری عملی وعده مسئولان در جمع مردم است تا خدای نکرده این تصور به وجود نیاید که اقداماتی از این دست تنها به همان رفتن‏ و آمدن‏های مسئولان ختم می‏شود.

بهرامی اضافه کرد: مجموعه بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دماوند به جد مصوبات روستایی را از همان فردای بازدید از طریق دستگاه‏های خدماتی و عمرانی مرتبط پیگیری می‏کند.

بخشدار مرکزی دماوند با قدردانی از مسئولان شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: مجموعه اداری شهرستان دماوند، پیگیری مشکلات مردمی را در دستور کار خود قرار می‏دهند.

وی ادامه داد: از این‌رو ما از طرف بخشداری مرکزی، شورای اسلامی بخش و مردم نواحی روستایی از این مسئولان که گاه زمان بعد از ساعات اداری خود را نیز در بازدیدهای روستایی سپری می‏کنند، سپاسگزار هستیم.

بهرامی درباره ویژگی‏های اخلاقی مردم روستای مرای دماوند نیز خاطر نشان کرد: مرا، خاستگاه مردمانی ولایی، شهیدپرور و انقلابی بوده که با تقدیم شهدایی ارزنده در راه انقلاب و رهبری دین خود را به این مرز و بوم اسلامی ادا کرده است.

بخشدار مرکزی دماوند تصریح کرد: فرهنگ غنی و آداب و سنن برخاسته از بطن اسلام ناب محمدی (ص) در جای جای این روستای زیبا موج می‏زند.

وی اضافه کرد: از نمونه‏های بارز این فرهنگ ریشه‏دار و توسعه یافته می‏توان به علاقه و همیت تک تک مردم این روستا برای پیشرفت همه‏جانبه سرزمین آبا و اجدادیشان اشاره کرد.

بهرامی افزود: با وجود این ویژگی‏های بارز فرهنگی، اعضای شورای اسلامی روستای مرا و مردم این خطه در تلاشی وافر پیگیر موارد مرتبط با آبادانی روستای خود هستند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول