اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سیل خروشان جمعیت در پای صندوق‌های اخذ رأی

خبرگزاری فارس: مردم کرمانشاه همچنان با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تا این لحظه حماسه‌ای دیگر آفریدند.

سیل خروشان جمعیت در پای صندوق‌های اخذ رأی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه با شروع رأی گیری دور دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز، شهروندان کرمانشاهی تا این لحظه مشتاق‌تر در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور دارند.

صف‌های طولانی مردم در شعب مختلف اخذ رأی، نشان از مشارکت حداکثری در انتخابات دارد.

با وجود اینکه چند ساعت از شروع رأی گیری گذشته است، از صبح امروز تاکنون در شعب مختلف اخذ رأی جمع کثیری از مردم حضور دارند.

مردم فهیم کرمانشاه، مانند همیشه همگام با سایر هموطنان پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مطیع امر رهبر معظم انقلاب هستند و این موضوع را طی سالیان پیروزی انقلاب تاکنون در مواقع مختلف اثبات کرده‌اند.

بر اساس این گزارش شور و نشاط در بین مردم برای شرکت در انتخابات کاملاً مشهود است و انتخابات در فضایی کاملاً مطلوب در حال برگزاری است و پیش‌بینی می‌شود حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی تا ساعات پایانی همچنان پر جمعیت ادامه داشته باشد.

یک شهروند کرمانشاهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یکی از شعب اخذ رأی گفت: در دور اول انتخابات موفق به رأی دادن نشدم، اما امروز با حضور در پای صندوق رأی، آمده‌ام که از نظام و مملکتم با رأی خود اعلام حمایت کنم.

این شهروند جوان کرمانشاهی افزود: با وجود دشمنی کوردلان با ملت ایران، همه ما وظیفه داریم به هر نحوی که می‌توانیم از نظام و آرمان‌های انقلاب حمایت کنیم و به دنیا ثابت کنیم ایرانیان با تمام وجود عاشق نظام و مملکت خویش‌اند.

براساس این گزارش، دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در محل اخذ آرا به‌طور خستگی ناپذیر مشغول اخذ آرای مردم هستند و سیل خروشان جمعیت در پای صندوق‌های اخذ رأی، انگیزه تلاش و ادامه کار را در آنان دو چندان کرده است.

این موقعیت شناسی و ولایت‌مداری مردم و شهروندان کرمانشاهی ستودنی است و جواب دندان شکنی به تبلیغات دروغین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

-----------------------------

گزارش: محسن فولادی

-----------------------------

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول