اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین حماسه مردمی در انتخابات مجلس شورای اسلامی/

صف‌های اقتدار؛ دشمنان را میخکوب کرد / آفرین بر این حضور با بصیرت

خبرگزاری فارس: صف‌های اقتدار، عزم و اراده ملی، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که خلق حماسه‌ای دیگر را در میهن اسلامی رقم می‌زند بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را میخکوب کرد.

صف‌های اقتدار؛ دشمنان را میخکوب کرد / آفرین بر این حضور با بصیرت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک از آغازین ساعات شروع رأی‌گیری تا دقایقی پیش مردم عزتمند، ولایت‌مدار و همیشه وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران در پای صندوق‌های رأی حاضر و نماد عزم و اراده ملی را به نمایش گذاشتند و استکبار جهانی و مخالفان نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف شوم خود مأیوس کردند.

در حوزه ‌انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان نیز مردم خوب و ولایت‌مدار با حضور و مشارکت گسترده در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر و بار دیگر صلابت و پایبندی خود را به اصول و آرمان‌های حضرت امام(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب به منصه ظهور گذاشتند.

مردم مشتاق و همیشه در صحنه شهرهای تفرش، آشتیان و فراهان نه تنها برای انتخاب فرد اصلح بلکه برای تودهنی زدن به عداوت و دشمنی استکبار و حامیان پلیدشان همانطور که در 8 سال دفاع مقدس حضور پیدا کرده و ایستادند امروز نیز حضور یافتند و در مقابل تهدید‌ها و تحریم‌ها ایستادند و خم نشدند.

یکی از شهروندان تفرش که برای رأی دادن در صف ایستاده بود در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: رأی من رأی به جمهوری اسلامی، رأی به امام(ره) و شهدا است.

حسین شهبازی اظهار داشت: حضور در پای صندوق‌های رأی کمترین کاری است که ما برای نظام اسلامی و فداکاری‌های شهدا انجام می‌دهیم.

یکی دیگر از شهروندان تفرش با بیان اینکه انتخاب نماینده‌ای که توان و تعهد بیشتری دارد می‌تواند کشور را برای رسیدن به استقلال و خودکفایی بهتر کمک کند، گفت: شناخت از کاندیدا‌ها و انتخاب آنان نیز بسیار اهمیت داشت و امروز انتخاب ما انتخاب برای یک ملت است و این رأی‌ها که به صندوق ریخته می‌شود ستون‌های انقلاب را بیش از پیش مستحکم‌تر می‌کند.

احمد عسگری بیان داشت: انتخابات از یک‌سو تبلور عینی مشارکت مردم در سرنوشت خودشان است و از سوی دیگر مظهر عزت، عظمت و اقتدار نظام اسلامی و نشانه آزادی ملت در انتخاب خود است.

دیگر شهروند فراهان نیز با بیان اینکه این حضور از روی میل و رقبت است گفت: شاید در دنیای مستکبران بشود مردم را با زور و فریب به پای صندوق‌های رأی آورد اما در هیچ کجای دنیا نمی‌توان مردمی به خوبی و وفاداری ملت بزرگ و فهیم ایران را پیدا کرد که آزادانه و عاقلانه برای سرنوشت خود در صف‌های طویل اقتدار حاضر شوند و به استکبار نه بگویند.

زهرا صالحی افزود: ما حضور در پای صندوق‌های رأی و در تمامی صحنه‌های حساس کشور را وظیفه شرعی خود می‌دانیم و همانطور که رهبر فرزانه فرمودند مرحله دوم انتخابات را جدی گرفته و با حضور خود دشمنان نظام اسلامی را مأیوس می‌کنیم.

انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان با 79 شعبه اخذ رأی به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان نتیجه انتخابات بین حجت‌الاسلام کاظم سپاسی و عباس صلاحی به دور دوم کشیده شد که امروز و با رأی مردم این حوزه یکی از این دو کاندیدا به بهارستان راه می‌یابد.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول