اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش انجام شد

حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر در پای صندوق‌های رأی

خبرگزاری فارس: مسئولان شهرستان اسلامشهر دقایقی پیش با حضور در یکی از شعب اخذ رأی آرای خود را به صندوق رأی انداختند.

حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر در پای صندوق‌های رأی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، فرماندار شهرستان اسلامشهر دقایقی پیش پس از این که رأی خود را به صندوق انداخت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور پرشور مردم این شهرستان در مرحله دوم نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان دهنده ولایت‌مداری و حسن نیت آنان به این نظام است.

غلامحسین آرام ادامه داد: مسئولان و به ویژه کسانی که با آرای مردم به عنوان نماینده وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوند باید قدر این آراء را دانسته و با احترام به آرای مردم خدمات‌رسانی و خدمت به مردم را در اولویت کاری خود قرار داده و تمام شعارهای خود را به مرحله اجرا بگذارند.

این مسئول با تأکید بر این که دشمنان در نظر داشتند تا فضای این دوره از انتخابات را مسموم کنند تصریح کرد: حضور پرشور و مقتدرانه مردم در پای صندوق‌های رأی بار دیگر مشتی محکم را بر دهان یاوه‌گویان زد و آنان را در چشم جهانیان کوچک کرد.

آرام افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بارها و بارها ثابت کرده‌اند که انقلاب و آرمان‌های آن را فراموش نخواهند کرد و امروز با حضور خود بار دیگر دست رد بر سینه دشمنان زدند.

فرماندار اسلامشهر گفت: حضور جوانان و رأی‌اولی‌ها یکی از مهم‌ترین مباحثی است که امروز در صفوف رأی‌گیری به چشم می‌خورد و این نشان دهنده علاقه جوانان و رأی‌اولی‌ها به سرنوشت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آرام عنوان کرد: هر جا که جوانان در صحنه باشند دشمن احساس ترس و ناامیدی بیش‌تری خواهد کرد لذا امروز حضور پرشور جوانان در پای صندوق‌های رأی بیش از گذشته دشمن را ناامید کرد و آنان را به لانه‌های خود کشاند.

براساس گزارش خبرنگار فارس در اسلامشهر هر لحظه بر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی افزوده می‌شود و مردم برای انداختن آرای خود به صندوق‌ها لحظه شماری می‌کنند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول