اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‎دهد

نگارستان ایران در آستانه پیوند باشکوهی با ولایت است

خبرگزاری فارس: گلستان، نگارستان ایران جمعه در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آستانه پیوند باشکوهی با ولایت است.

نگارستان ایران در آستانه پیوند باشکوهی با ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پس از برداشتن یک گام بزرگ و اساسی در مرحله اول انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اینک زمان آن فرا رسیده تا در آغاز سال جدید در دومین گام این انتخابِ سرنوشت‎ساز، آینده کشورمان را رقم بزنیم مجلسی که قرار است در فضای تازه سیاسی، اولویت‎هایی را برای مردم، ترسیم و در راستای آن گام بردارد نیازمند افرادی لایق، کارآمد و ولایتمدار است.

چندی پیش بود که رهبر معظم انقلاب از ملت ایران خواست تا بار دیگر در صحنه‎ی حضور، هوشیاری، بصیرت و موقع‎شناسی مثال زدنی‎شان را به جهانیان نشان دهند، پس این بار نیز مسئولیتی مهم بر دوش من و توست که باید حق ولایتمداری خود را به درستی به نمایش بگذاریم.

با وجود تلاش‎های بی‎فایده و هزینه‎هایی که برای تحریم و تخریب انتخابات مجلس نهم در سال گذشته صورت گرفت اما ملت هوشیار ایران تمام معادلات دشمنان داخلی و خارجی را به هم زد و با اقتداری مثال‎زدنی حاکمیت نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

این نخستین باری نبود که دشمنان این مرز و بوم نقشه‎ها می‎کشیدند که مردم را از نظام ولایی، جدا و پشتیبانی از ولایت را در جامعه اسلامی کمرنگ جلوه دهند اما در مرحله اول انتخابات همه دیدند که حضور مردم، از همه اقشار، اقوام، قبیله، رنگ و نژاد با وجود اختلافات سلیقه‎ای و سیاسی به خیالات واهی و نقشه‎های پوشالی دشمن پشت‎پا زدند و تنها اصل انتخابات برای‎شان مهم بود و با رای خود به دنیا نشان دادند که مردم ایران همواره پشتیبان این نظام و حافظ ولایت فقیه هستند.

اکنون 15 اردیبهشت‎ماه امسال نیز نیازمند اراده‎ای محکم و حضوری پررنگ از مردم عزیزمان است مردمی که همواره ثابت کرده‎اند در فراز و نشیب انقلابی که با خون هزاران شهید آبیاری شده، پشتیبان واقعی این نظام هستند.

حال بعد از انتخاب مردم در صحنه‎ای سرنوشت‎ساز، مسئولیتی سنگین بر دوش وکلای بهارستانی است، وظیفه‎ای که بر عهده آنها گذارده می‎شود بسیار مهم و سنگین است چرا که قرار است آنها مدافع حق باشد و پشتیبان مردم.

همه می‎دانیم یک مجلس مقتدر و توانا می‎تواند پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری، حل مشکلات معیشتی به خصوص اینکه شعار امسال برپایه "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نامگذاری شده، باشد لذا بعد از به رسمیت یافتن کرسی‎های بهارستان، اولویت‎هایی بر دوش وکلای مردم خواهد بود و انتظار است همانگونه که مردم در این انتخابات یکپارچه حضور داشته و می‎آورند منتخبان مردم نیز نسبت به اولویت‎هایی چون اشتغال، تورم، تولید در بخش کشاورزی و صنعت دغدغه داشته باشند و اعتماد مردم را به شایستگی پاسخگو باشند.

شرکت در انتخابات حق مسلم من و توست پس بیا به حقی که بر عهده ما گذاشته شده احترام بگذاریم وعده همه ما روز 15 اردیبهشت پای صندوق‎های رای، سرنوشتی که با قلم و بصیرت مردم رقم می‎خورد.

==============

زهره رجبی

==============

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول