اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ساعت 8 صبح آغاز شد

شروعی دوباره برای خلق یک حماسه دیگر در بافق

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با برخی از حوزه‌های سراسر کشور که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آنها به دور دوم کشیده شده است، عملیات اخذ رأی در 34 حوزه شهری و روستایی بافق آغاز شد.

شروعی دوباره برای خلق یک حماسه دیگر در بافق

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، عوامل اجرایی و مجریان انتخابات شهرستان بافق با هماهنگی‌هایی که از قبل شده بود در حوزه‌های اخذ رأی مستقر شدند و رأی‌گیری از مردم را رسماً آغاز کردند.

با توجه به اینکه انتخابات مرحله دوم در شهرستان بافق به صورت مکانیزه (رایانه‌ای) برگزار می‌شود، کاربران شعب اخذ رأی با آمادگی کامل شیوه اخذ رأی در این روش در محل‌های تعیین شده مستقر شده‌اند.

این نخستین تجربه بافقی‌ها در زمینه اخذ رأی به شیوه مکانیزه است.

مردم همیشه در صحنه و حماسه‌ساز شهرستان بافق خود را برای تکرار حماسه‌ای بزرگ در راستای وفاداری به آرمان‌های نظام و ولایت‌فقیه و خط سرخ خون شهدا آماده کرده و در حال رفتن به پای صندوق‌های رأی هستند.

مردم در نخستین ساعات امروز قبل از آغاز رسمی انتخابات در محل حوزه اخذ رأی صف‌های طولانی تشکیل دادند تا هر چه زودتر دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کنند.

براساس گزارشات رسیده از صندوق‌های رأی در سطح شهر، مردم با حضوری پر شور از ساعات اولیه در شعب رأی‌گیری حضور یافته و آرای خود را به صندوق‌های رأی ریختند.

شعبه امام‌زاده عبدالله بافق که در مرکز ثقل جمعیت قرار دارد از ازدحام بیش‌تری برخوردار است و مضجع شریف این بزرگوار مردم را به این مکان مقدس فرا می‌خواند و اعتقادات مذهبی شهروندان بافقی از مهم‌ترین دلایل ازدحام جمعیت در این مکان است.

عوامل اجرایی با سعه‌صدر و خلق و خویی خوش از رأی‌دهندگان استقبال می‌کنند تا مردم خاطرات خوشی از این انتخابات داشته باشند.

محمدرضا کارگران، نویسنده بافقی در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: در زمان کنونی و با توجه به تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان، حضور و شرکت بیش‌تر مردم در انتخابات موجب افزایش اعتبار کشور در سطح بین‌المللی می‌شود.

وی افزود: طبق تجربه مرحله اول انتخابات مجلس مردم این شهرستان همواره آمادگی کامل دارند که از ساعات اولیه بامداد امروز تا آخرین موعد قانونی به تدریج در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند و جواب دندان‌شکنی به دشمنان یاوه‌گو بدهند.

کارگران خاطرنشان کرد: هر رأیی که مردم داخل صندوق می‌اندازند، خاری در چشم دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: انتخابات سنگری است در مقابل استکبار جهانی و اسرائیل که حضور مردم برای تعیین سرنوشت خود در این روز بسیار مهم است.

بیش از 21 هزار نفر از واجدان شرایط رأی در شهرستان بافق امروز رأی خود را در 25 صندوق شهری و 9 صندوق روستایی برای انتخاب نماینده خود در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داخل صندوق می‌ریزند.

در این دوره دو کاندیدای راه یافته از حوزه انتخابیه مهریز به نام دخیل‌عباس زارع‌زاده با کد 25 و کاظم فرهمند با کد 45 با هم رقابت خواهند کرد.

ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور است که در رقابت‌های انتخاباتی امروز یکی از دو کد 25 یا 45 از این حوزه وارد مجلس خواهند شد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول