اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

مشارکت 30 هزار دانش‌آموز استان بوشهر در طرح نهضت قرآن‌آموزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از مشارکت 30 هزار دانش‌آموز استان بوشهر در طرح نهضت قرآن‌آموزی خبر داد.

مشارکت 30 هزار دانش‌آموز استان بوشهر در طرح نهضت قرآن‌آموزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره خلیل رضایی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از فرهنگیان منطقه شبانکاره اظهار داشت: نقش معلم در جامعه بسیار پررنگ و ارزشمند است و بیشتر موفقیت‌های کشور مرهون تلاش معلمان است.

وی افزود: معلم در دعوت پویاترین انسان‌ها که کودکان و نوجوانان هستند؛ برای حرکت در مسیر حق می‌کوشد، آموزشش برای خدا، تربیتش در مسیر خدا و اعمال او در جهت رضای خداست و معلم شایسته تقدیر و تجلیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت، سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته با نگاهی عالمانه و هوشمندانه باید بنگریم که در جامعه آموزش و پرورش در راستای تحقق این نگاه عمیق و هوشیارانه، چه برنامه‌هایی را می‌توانیم پیش رو داشته باشیم و نقش جامعه فرهنگی استان بوشهر در این عزم و اراده ملی باید پررنگ باشد.

رضایی به سال اجرای سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت: در سال اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و استقرار نظام جدید آموزشی نیز از فرهنگیان استان می‌خواهیم ضمن همراهی با این حرکت تحول‌آفرین، ا‌ن‌شاءالله با همتی والا و عزمی جزم راه‌های بومی‌سازی و اجرای این سند را بررسی کرده و از پیشنهادهای علمی و عملی خود، متولیان و برنامه‌ریزان استانی را بهره‌مند سازند.

وی با اشاره به موفقیت آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های قرآنی افزود: برای گسترش فرهنگ قرآنی در میان دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها در آینده تلاش‌های بیشتری انجام خواهد شد.

این مسئول از مشارکت 30 هزار دانش‌آموز استان بوشهر در طرح نهضت قرآن‌آموزی خبر داد و اذعان داشت: طرح نهضت قرآن‌آموزی در استان بوشهر بسیار موفقیت‌آمیز بوده و بخش عمده‌ای از جامعه دانش‌آموزی در آن شرکت دارند که این میزان باز هم افزایش می‌یابد.

در این آیین معلمان نمونه شبانکاره تقدیر شدند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول