اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشجویان پیام‌نور تفت صورت گرفت

محکومیت توهین کشیش‌نمای آمریکایی به قرآن

خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه پیام‌نور مرکز تفت اقدام توهین‌آمیز و تحریک‌کننده یک کشیش‌نمای آمریکایی در هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

محکومیت توهین کشیش‌نمای آمریکایی به قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، دانشجویان دانشگاه پیام‌نور تفت با اجتماع و امضای طوماری در این دانشگاه با اعلام اینکه این اقدام سخیف نشان از کینه‌های دیرینه دشمنان با اسلام و قرآن است، اعلام کردند: این اقدامات سخیف، بی‌تردید انزجار و تنفر مسلمانان جهان علیه استکبار جهانی را تشدید می‌کند.

دانشجویان تفتی دولت آمریکا را مسئول اصلی این اهانت‌ها دانسته و از دولت آمریکا خواسته‌اند هر چه زودتر از جهان اسلام و مسلمانان جهان عذرخواهی کند.

دخالت کشورهای اسلامی و اظهار نظر نخبگان مسلمان و تأثیرگذار برای کاهش این اهانت‌ها از مواردی است که دانشجویان دانشگاه پیام‌نور مرکز تفت در سخنان خود بر آنها تأکید ورزیده‌اند.

دانشجویان دانشگاه پیام‌نور مرکز تفت با بیان اینکه این اهانت‌ها اختلافات را عمیق‌تر می‌کند، تأکید کردند: هر وجدان بیداری این اهانت‌ها را نمی‌پذیرد و شدیداً محکوم می‌کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول