اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا و با حضور مسئولان استانی

نشست علمی تخصصی نجوم از منظر قرآن در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست انجمن نجوم دانشگاه آزاد اسلامی اراک گفت: نشست علمی تخصصی نجوم از منظر قرآن با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، حسین امیدیانی کارشناس نجوم قرآنی و مسئولان استان فردا در اراک برگزار می‌شود.

نشست علمی تخصصی نجوم از منظر قرآن در اراک برگزار می‌شود

مهدی فارسیجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه تالار شریف دانشگاه آزاد میزبان جمع کثیری از علاقه‌مندان و ستاره‌شناسان و طلاب به منظور شرکت در این نشست علمی تخصصی خواهد بود اظهار داشت: این برنامه در راستای ترویج دین مبین اسلام و دوری از شرک و خداپرستی طرح شده است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به وضعیت پروژه‌های علمی در استان تصریح کرد: هدف تمامی علوم خداشناسی و خداپرستی است و این امر مهم از ابتدای تاسیس و راه‌اندازی انجمن نجوم دانشگاه آزاد در دستور برنامه‌ها بوده است.

سرپرست انجمن نجوم دانشگاه آزاد اسلامی اراک با بیان حسین امیدیانی که تحقیقات و پژوهش‌های بسیار گرانبهایی در زمینه ستاره‌شناسی دینی دارند میهمان ویژه و کارشناس علمی این نشست خواهند بود.

فارسیجانی ضمن دعوت از تمامی دانشجویان و شهروندان اراکی گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته ورود برای عموم آزاد و رایگان است و تمامی شهروندان و دانشجویان می‌توانند ضمن حضور در این جلسه از مزایای آتی انجمن نیز بهره‌مند شوند

این نشست فردا پنجشنبه رأس ساعت 9 صبح در تالار شریف دانشگاه آزاد اسلامی اراک برپا خواهد شد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول