اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارائه خدمات مامایی

دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان دانشگاه برتر انتخاب شد

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور مامایی از کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی اراک در زمینه ارائه خدمات مامایی خبر داد.

دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان دانشگاه برتر انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، فاطمه زعفرانی گفت: 15 اردیبهشت روز جهانی ماماست و به همین مناسبت در روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه مراسمی در سالن آمفی تئاتر مرکز قلب تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم از 130 مامای نمونه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تقدیر خواهد شد.

مشاور وزیر بهداشت گفت: همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم از سه رئیس دانشگاه علوم پزشکی که تمام شیوه‌نامه‌ها و بخشنامه‌های این حوزه را به موقع اجرا کرده‌اند، تقدیر خواهد کرد که دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، خراسان رضوی و اصفهان به عنوان دانشگاه‌های برتر در این زمینه انتخاب شدند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در بخش دیگری از سخنان خود از عملکرد مطلوب مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین(ع) اراک در مانور فوریت‌های پزشکی خبر داد و اعلام کرد: نخستین مانور آموزشی و امدادی اورژانس استان مرکزی با اتوبوس‌های حمل مصدوم با همکاری 40 تن از تکنیسین‌ها و دانشجویان فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی هفته جاری برگزار شد که در این مانور ابتدا نیروهای امدادی پس از ورود به صحنه حادثه به ارزیابی محل وقوع حادثه، تعداد مصدومین و درجه مصدومیت آنان پرداختند.

بر اساس این گزارش با توجه به عدم آگاهی قبلی مسئولین و کارکنان مرکز آموزشی درمانی حضرت امیرالمومنین(ع) اراک از این مانور و فرض بر واقعی بودن انتقال 24 مصدوم به مرکز مذکور، آمادگی بخش‌های مختلف و کارکنان و مدیران مرکز و بسترسازی مناسب برای خدمات‌رسانی به مصدومین قابل تقدیر و ستودنی بود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول