اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد

افزایش 6 برابری طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از افزایش 6 برابری طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در شش سال گذشته خبر داد.

افزایش 6 برابری طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، اسحقعلی صابری اظهار داشت: همزمان با آغاز به‌کار دولت نهم 29 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حال ساخت بود که در حال حاضر این میزان به 194 پروژه رسیده است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بر ارائه خدمات گسترده و یکسان بر اساس شاخص‌های جمعیت و نظام سطح بندی در سطح استان تاکید کرد.

صابری با بیان اینکه در سه دوره سفر هیئت دولت به استان مصوبات خوبی برای ارتقای شاخص‌های بهداشت و سلامت در استان به تصویب رسیده است افزود: تصویب اجرای بیش از 350 پروژه عمرانی در سال 91 با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال علاوه بر 194 پروژه در حال اجرا،  از جمله این مصوبات است. 

وی ضمن تقدیر از استاندار و نمایندگان استان سیستان‌و‌بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به ویژه رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس که نگاه ویژه ای به ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان استان دارند از مشاوران و پیمانکاران طرح‌های عمرانی خواست تا تمام تلاش خود را برای اجرای بهتر و سریعتر پروژه‌های عمرانی دانشگاه به کار گیرند.

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مهمترین طرح‌های عمرانی دانشگاه را ساخت سه بیمارستان در شهرستان‌های سراوان، نیکشهر و کنارک، احداث دانشکده دندانپزشکی و توانبخشی، راه‌اندازی مرکز پژوهشکده سل مقاوم به درمان، توسعه بیمارستان خاش و احداث دانشکده پرستاری و مامایی این شهرستان و نیز احداث بیمارستان 32 تختخوابی سیب سوران و مرکز درمان بستر 10 تختخوابی پلان عنوان کرد.

وی بیان کرد: در سال 91 تعداد 194 پروژه عمرانی با زیربنایی بالغ بر 151هزار مترمربع در سطح دانشگاه در حال ساخت است که برای احداث این طرح های عمرانی بیش از 22 میلیارد و 855 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول