اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

فرامین رهبری بهترین راهکار برای انتخاب فرد اصلح است

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری راهکاری غنی و ارزشمند در انتخاب نماینده اصلح در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

فرامین رهبری بهترین راهکار برای انتخاب فرد اصلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا پیش از  ظهر امروز پنج‌شنبه در نشستی با نمایندگان فرماندار انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مؤثر مقام معظم رهبری در هدایت مسیر انتخابات تصریح کرد: مقام معظم رهبری با بیانات مدبرانه خود و واکاوی نکات ظریف و حساس و شناسایی نقاط کور، مسیر حرکت را به درستی تبیین و شفاف‌سازی کردند.

وی با تأکید بر اینکه مردم در تبعیت از رهبری هوشیار و آگاه هستند، گفت: تأسی از فرامین مقام ولایت فقیه بهترین راهکار برای انتخاب فرد اصلح و حضور و مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

فرماندار تویسرکان انتخابات را یک رخداد ملی و آزمون بزرگ الهی در نظام اسلامی ایران خواند و اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم مستلزم مدیریت اصولی و قانونمند است.

وی مهم‌ترین دغدغه امروز مسئولان را برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند اعلام کرد و افزود: آگاه بودن به چارچوب قانون و شناخت اصول مسئولیت واگذار شده، عاملی کاربردی در پیشرفت روند برنامه اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

رضانیا با بیان اینکه دشمنان در آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی، تشدید تحریم‌ها و تهدیدها در قالب برنامه خاموش تبلیغاتی را علیه کشورمان در دستور کار خود قرار دادند، یادآور شد: مردم  ولایتمدار ایران اسلامی با لبیک به ندای ولایت و با حضور حداکثری در صحنه انتخابات، بار دیگر فتنه پلید نظام استکبار را خنثی و برگی زرین از حماسه حضور را بر اوراق تاریخ سیاسی کشور به ثبت رساندند.

وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه سال گذشته را گزینه برجسته و مشهود در شکست استکبار در برابر عظمت ملت ایران دانست و تأکید کرد: پیروزی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات اخیر هسته‌ای با کشورهای 1+5 اقتدار نظام اسلامی و همبستگی ملی ملت و نظام ما را بر دنیا ثابت کرد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه مردم در دور دوم انتخابات نیز نشان خواهند داد که مدافع نظام و ولایت هستند افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور در صحنه انتخابات در این مرحله نیز پرشور پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و نماینده منتخب خود را در راستای مواضع نظام و مردم انتخاب خواهند کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود نقش نمایندگان فرماندار را در برگزاری انتخابات قانونمند مهم خواند و گفت: نظم، دقت، قانونمندی، اشراف به حیطه مأموریت و بی طرفی از ویژگی‌های نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی است.

رضانیا افزود: انجام درست و دقیق مراحل و مدیریت راهبردی مجموعه فعال در حوزه‌های مختلف در برگزاری انتخابات سالم، شکوهمند از مؤلفه‌های تأثیرگذار بر این امر محسوب می‌شود.

وی بسترسازی‌های مناسب به منظور مشارکت گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات را از دیگر وظایف نمایندگان فرماندار عنوان کرد و اظهار داشت: حساسیت این مرحله به مراتب بیشتر از دوره نخست انتخات نهم است چرا که یک رأی هم سرنوشت‌ساز است در همین راستا باید نمایندگان فرمانداران تمام دقت و تلاش خود را بدون جهت‌گیری خاص برای برگزاری بدون اشتباه و سهل انگاری به کار ببندند.

فرماندار تویسرکان امانت‌داری و انجام وظیفه را از دیگر نکات مهم برای فعالیت دست‌اندرکاران انتخابات خواند و گفت: فعالیت‌های هوشمندانه مسئولان در این بخش اهمیت بسزایی بر سلامت انتخابات و جلوگیری از هرگونه شبهه دارد.

وی تعداد واجدان شرایط برای حضور در عرصه انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی را در تویسرکان را 76 هزار نفر عنوان کرد و اظهار داشت: در دور دوم انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی 280 نفر رأی اولی به واجدان شرایط در انتخابات شهرستان اضافه شده است.

رضانیا در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه همه امکانات و تجهیزات لازم در خصوص برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در تویسرکان مهیا است، خاطرنشان کرد: فرآیند انتخابات مرحله دوم نهمین دوره مجلس در تویسرکان، روز جمعه 15 اردیبهشت ماه همزمان با هفت شهر دیگر از کشور به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول