اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کردستان:

حماسه 12 اسفند در روز جمعه تکرار می‌شود / مجریان در سرنوشت انتخابات دخیل نیستند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: مجریان برگزاری انتخابات در سرنوشت و انتخابات کاندیداها دخالتی ندارد و تنها مسئول فراهم کردن زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و در شأن نظام اسلامی است.

حماسه 12 اسفند در روز جمعه تکرار می‌شود / مجریان در سرنوشت انتخابات دخیل نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده صبح امروز در سومین جلسه ستاد انتخابات استان کردستان در سنندج اظهار داشت: در مرحله نخست نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم همیشه در صحنه کردستان با حضور پرشور خود ضمن اعلام حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجبات یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب را فراهم ساختند.

وی افزود: اقداماتی نظیر تخریب رقبا و زیر سوال بردن غیر واقعی دستاوردهای نظام با هدف تحریک افکار عمومی و جلب گرایش مردم به سمت کاندیداها با قوانین انتخاباتی مطابقت ندارد و  برابر مقررات ستاد انتخابات وزرات کشور با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

حسن‌زاده به افزایش 12 درصدی حضور مردم  کردستان در پای صندوق‌های اخذ رای در مرحله اول اشاره کرد و گفت: در مقایسه با حضور بیش از 50 درصدی مردم کردستان در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دوره شاهد تحقق حضور بیش از 64 درصدی حضور مردم بودیم.

وی افزایش حضور کردستانی‌ها در انتخابات در مقایسه با سایر استان‌ها را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت معنادار مردم کردستان در انتخابات 12 اسفند سال گذشته هجمه‌های استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی مبنی بر القای جدایی بین مردم و نظام را خنثی کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: خوشبختانه در مرحله نخست با اتخاذ تدابیر لازم در زمینه‌های امنیتی و مشارکتی شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و مردمی بودیم که امیدواریم در دور دوم نیز این حضور با شکوه مجددا تکرار شود.

وی بر بی‌طرفی اعضای ستاد انتخابات استان، هیئت‌های نظارت و مسئولان صندوق‌های اخذ رای در برگزاری انتخابات تاکید کرد و ابراز داشت: همه باید با بی‌طرفی خود بر سلامت و پاکی این مرحله از انتخابات هم مهر تایید بگذاریم.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان ادامه داد: برای فراهم‌سازی مقدمات مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره 385 صندوق پیش‌بینی و نیز با اتخاذ تدابیر اجرایی لازم  امید است شاهد برگزاری انتخاباتی فراگیر و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول