اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج کارگری و کارمندی شاهرود:

3 پایگاه بسیج کارگری در شاهرود فعال شد

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج کارگری و کارمندی شهرستان شاهرود از فعال شدن سه پایگاه بسیج کارگری در شهرستان شاهرود و عضویت تعداد زیادی از کارگران در آن خبر داد.

3 پایگاه بسیج کارگری در شاهرود فعال شد

محمود نعیم‏آبادی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود اظهار کرد: پایگاه بسیج فجر شرکت سیمان، الغدیر کارخانه قند و شکر و رهپویان ولایت شرکت توربو ژنراتور، سه پایگاه بسیج کارگری هستند.

وی تصریح کرد: قریب به 200 عضو عادی و فعال در این پایگاه‏ها مشغول به فعالیت هستند.

نعیم‏آبادی تصریح کرد: شش حلقه صالحین در پایگاه‏های بسیج کارگری فعال شده است که برنامه‏های ابلاغی بسیج را پیگیری می‏کنند.

فرمانده بسیج کارگری و کارمندی شهرستان شاهرود اضافه کرد: در عین حال، حدود 50 درصد از بسیجیان این پایگاه‏ها فعال هستند.

* برگزاری اردوی آشنایی با رشته‏های تحصیلی ویژه دانش‏آموزان

اردوی آشنایی با رشته‏های تحصیلی برای دانش‏آموزان بسیجی پایه اول متوسطه واحد پیشگام تبیان بسیج دانش‏آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.

احمد تبریزی، فرمانده واحد بسیج و مدیر دبیرستان تبیان در این زمینه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش‏آموزان بسیجی پایه اول دبیرستان باید سال بعد انتخاب رشته کنند، برای ایجاد انگیزه و آشنایی آنان با زیرشاخه‏های رشته‏های علوم تجربی و ریاضی، به اردوی علمی آشنایی با رشته‏های تحصیلی در دانشگاه صنعتی شاهرود اعزام می‏شوند.

تبریزی افزود: با هماهنگی بسیج دانشجویی و معاونت آموزش دانشگاه، در طول سه روز دانش‏آموزان بسیجی با دانشگاه و دانشکده‏های مختلف و امکانات رفاهی و آموزشی دانشگاه از نزدیک آشنا می‏شوند.

فرمانده بسیج واحد پیش‌گام تبیان با بیان اینکه استقبال دانش‏آموزان از این طرح بسیار خوب بوده است، گفت: در این اردو، 50 نفر از دانش‏آموزان در سه مرحله اعزام می‏شوند و این کار باعث ایجاد انگیزه و هدف‏گذاری بلند برای دانش‏آموزان بسیجی برای تلاش بیش‌تر می‏شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول