اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر:

قرارداد نیروی انسانی شهرداری شوشتر تمدید می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: قرارداد پیمانکار نیروی انسانی شهرداری شوشتر به صورت موقت تمدید خواهد شد.

قرارداد نیروی انسانی شهرداری شوشتر تمدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی کوهی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی مدت قرارداد نیروی انسانی شهرداری شوشتر به پایان رسیده است و به این دلیل این قرارداد به مدت چهار ماه دیگر تمدید خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط پیمان در این قرارداد گفت: این پیمان به ازای 25 درصد مدت قرارداد که یک سال بوده است اجازه تمدید دارد و به این دلیل برای فراهم شدن شرایط مناقصه شهرداری به صورت حجمی این پیمان‌ تمدید می‌شود تا مشکلات قانونی و پرداختی برای پیمانکاران به وجود نیاید.

محمودی کوهی با اشاره به اینکه شهرداری باید برای رفع مشکلات خود در شرایط کنونی، شرایط پیمان خود را تغییر دهد، افزود: شهرداری باید به صورت حجمی با پیمانکاران قرارداد منعقد کند و بر اساس کار انجام شده دستمزد پرداخت کند.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر نیازمند آن است که برای امور محوله به پیمانکار آنالیز دقیق ارائه کند تا بتواند برای انعقاد قرارداد به صورت حجمی وارد مذاکره شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر شوشتر اجازه تمدید قرارداد تا پایان تیرماه را به شهرداری داده است و تا آن زمان شهرداری برای مقدمات انعقاد قرارداد حجمی را فراهم کند.

در شرایط کنونی بخش‌هایی مانند حراست، تنظیف، جمع آوری زباله و... شهرداری شوشتر با نیروهای پیمانکاری اداره می‌شود.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول