اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

پیشرفت ایران اسلامی در گرو تلاش معلمان است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز تأکید کرد: به طور قطع اگر معلمان ما به وظیفه خود یعنی تربیت افرادی متخصص و متعهد به درستی عمل نمی‌کردند، شاهد پیشرفت و توسعه ایران اسلامی نبودیم.

پیشرفت ایران اسلامی در گرو تلاش معلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی شامگاه چهارشنبه در مراسم تقدیر از معلمان نمونه کشوری استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تربیت افرادی مؤمن، متعهد و ولایت‌مدار است که با ورود به هر حوزه‌ای موفق عمل می‌کنند.

وی با بیان این که تربیت این افراد توسط معلمان انجام شده است، تصریح کرد: به طور مثال اگر می‌بینیم امروز ملت ایران با آگاهی و بصیرت در برابر بحران‌های مختلف ایستادگی کرده و هر گاه نظام به آنها نیاز دارد در صف نخست قرار دارند، علت این است که در یک نظام آموزشی مطلوب و کارآمد پرورش یافته‌اند.

استاندار البرز تأکید کرد: این دستاورد بزرگ مرهون تلاش‌ فرهنگیان کشور به ویژه معلمانی است که با کار سخت و جهادگونه فرزندان ایران زمین را به خوبی تربیت کرده‌اند.

* موفق‌ترین پدافند غیرعامل تربیت انسان‌های ارزشی است

فرهادی با اشاره به تعالیم دین مبین اسلام اظهار داشت: در فرهنگ غنی اسلامی بزرگ‌ترین و موفق‌ترین پدافند غیرعامل تربیت انسان‌های ارزشی و با ایمان و معتقد است که خوش‌بختانه این مهم در ایران با تلاش معلمان فداکار و بسیجی به بهترین شکل محقق شده است.

وی افزود: امروز دشمنان ما با آگاهی از روحیه ایثارگری و ولایت‌مداری ملت ایران به خود اجازه تعرض به کشورمان را نمی‌دهند، چرا که می‌دانند مردم ایران به ویژه نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در محیطی انقلابی تربیت شده و برابر زورگویی دشمن ایستادگی خواهند کرد.

* وظیفه خطیر معلمان برای تحقق اهداف کلان نظام

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه اسناد بالادستی مانند سند چشم‌انداز بیست ساله اظهار داشت: برای تحقق این مهم معلمان ما وظیفه بسیار خطیر و سنگینی برعهده دارند.

فرهادی گفت: تحقق این برنامه‌ها و دست‌یابی به اهداف فوق به طور قطع بدون بهره‌گیری از انسان‌هایی متخصص و متعهد که در نظام آموزشی سالم تربیت‌ یافته باشند، مقدور نخواهد بود.

وی تأکید کرد: بنابراین این وظیفه مهم برعهده معلمان است که به فضل الهی جامعه فرهنگیان کشور در انجام آن سربلند بودند.

* رفع مشکلات معلمان در اولویت کاری دولت است

فرهادی در بخش پایانی سخنان خود به مشکلات معیشتی معلمان اشاره کرد و گفت: این قشر زحمت‌کش با کمترین درآمد بیش‌ترین فداکاری را انجام می‌دهد.

وی در پایان اظهار داشت: خوش‌بختانه در دولت‌های نهم و دهم رفع مشکلات اقتصادی فرهنگیان در اولویت قرار گرفت که بخش‌های مهمی از آن نیز با این تلاش‌ها برطرف شده است.

انتهای پیام/ر10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول