اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سلطان‌خواه خبر داد

راه‌اندازی صندوق شکوفایی با اعتبار 3 هزار میلیارد تومان

خبرگزاری فارس: معاون علمی و فناوری ریاست جمهور گفت: صندوق شکوفایی و نوآوری با سرمایه 3 هزار میلیارد تومان امسال راه‌اندازی می‌شود که باید سهم فناوری از منافع این صندوق را مشخص شود.

راه‌اندازی صندوق شکوفایی با اعتبار 3 هزار میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز نسرین سلطان‌خواه عصر امروز در حاشیه مراسم رونمایی از پروژه ضد بدابزار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: واحدهای دانش‌بنیان باید با مشخص شدن سهم فناوری خود برنامه و سیاست‌گذاری‌های ما را مشخص کنند که در این راستا از طرح‌های بزرگ که کشور را بی‌نیار می‌کند استقبال و حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در سه دهه اخیر شاهد تحولات سریع فضای مجازی بوده‌ایم افزود: پیشرفت فضای مجازی موجب تولید علم بیشتر شده که رصد داده‌های اطلاعاتی علمی کشور و ایران بیانگر افزایش تولید علم در ایران است.

سلطان خواه اضافه کرد: جغرافیای تولید و توزیع علم تغییر کرده و شاهد افزایش تولید علم در ایران بوده‌ایم و فضای مجازی موجب شده از انحصارطلبی علم جلوگیری شود که باید از این فرصت‌ها به نفع خود استفاده کنیم.

این مقام فناوری بیان کرد: باید در فضای مجازی امنیت کاربران را مهیا کنیم و از تمام ظرفیت فضای ایجاد شده استفاده کنیم.

وی بیان کرد: شعار سال جدید مقام معظم رهبری در فضای مجازی نیز کاربرد دارد که در این راستا در فضای مجازی کارهای بسیاری داریم که به صورت سرمایه‌های انحصاری و ویژه هستند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول