اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تالش خبر داد

تلاش پلیس تالش برای دستگیری 2 متهم متواری

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی تالش از دستگیری دو متهم فروش و توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش پلیس برای دستگیری دو متهم متواری دیگر ادامه دارد.

تلاش پلیس تالش برای دستگیری 2 متهم متواری

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، حسین نیک‌فرد عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان کشف مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر را به دنبال گزارش‌های مردمی عنوان و اظهار کرد: این گزارش‌ها از فعالیت شخصی با استفاده از یک دستگاه خودروی پیکان وانت خبر می‌داد که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان تالش و شهرهای همجوار می‌کرد.

وی، با بیان اینکه بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی تالش قرار گرفت، افزود: گروه‌های عملیاتی پلیس با هماهنگی مقام قضایی و کنترل محورهای ورودی شهرستان خودروی پیکان وانت مورد نظر را شناسایی و با رعایت نکات ایمنی خودرو مذکور که با دیدن ماموران متواری شده بود را متوقف کردند.

این مسئول، با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از داخل خودرو مقدار 7 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند، افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم مواد را از سه نفر که اهل و ساکن جنوب کشور بودند با یک دستگاه خودروی پژو 405 به شهرستان تالش حمل و خریداری کرده است.

وی، خاطرنشان کرد: شناسایی خودروی مذکور نیز در دستور کار گروه‌های عملیاتی پلیس قرار گرفت و بلافاصله ماموران با انجام گشت‌های هدفمند خودروی پژو مورد نظر را در یکی از روستاهای تالش شناسایی و سرنشین آن را دستگیر کردند.

به گفته نیک‌فرد، متهم ردیف دوم در بازجویی‌های انجام شده اعتراف کرد که با همکاری دو نفر دیگر از دوستان خود مواد مخدر را از شیراز برای فروش به تالش حمل کرده است.

وی متذکر شد: دو متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و تلاش برای دستگیری دو متهم متواری ادامه دارد.

ا‌نتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول