اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

راه‌اندازی پلیس افتخاری در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: طرح پلیس افتخاری به‌زودی در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

راه‌اندازی پلیس افتخاری در آذربایجان‌غربی

خسرو گل‌محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به‌زودی با هدف هم‌سو کردن اقشار مختلف مردم با اهداف پلیس پیشگیری همچنین جلب مشارکت‌های مردمی این طرح در مناطق مختلف استان به مرحله اجرا در خواهد آمد که انتظار می‌رود توفیق‌های زیادی از اجرای آن کسب شود.

وی تصریح کرد: برای اینکه فرماندهی انتظامی استان در اجرای این طرح بیش از پیش موفق شود و چشم‌انداز ترسیم شده از اجرای آن به طور مطلوب جنبه عملیاتی بگیرد از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان باید به طور گسترده و در حوزه‌های مختلف استفاده شود چرا که رسانه‌ها در جذب مردم به عنوان مخاطبان کلان طرح‌ها ایفاکننده نقش بی‌بدیلی هستند که نباید از این کارکرد رسانه غفلت شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال جاری استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی استان مانند ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ستاد پیشگیری دادگستری و رسانه‌های جمعی در دستور کار قرار دارد که در راستای جلب همکاری آنها تلاش گسترده‌ای آغاز خواهد شد به طوری که این همکاری در حال حاضر هم وجود دارد.

وی تفکیک ماموریت‌های فوریتی و غیرفوریتی را یکی از برنامه‌های دیگر این هفته عنوان کرد و گفت: چنانچه ماموریت‌های فوریتی از سایر ماموریت‌ها تفکیک شود فرآیند و سرعت خدمت‌رسانی و حضور در محل وقوع جرم تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند و رضایت اقشار مختلف مردم از نیروهای 110 بیشتر می‌شود.

گل‌محمدی با بیان اینکه آذربایجان‌غربی به‌ویژه ارومیه در شاخص حضور به موقع در صحنه جایگاه پنجم کشوری از آن خود کرده است، اظهار داشت: با راه‌اندازی گشت‌های ویژه 110 همچنین تفکیک ماموریت‌های فوریتی و غیرفوریتی این جایگاه به دست آمد که برای بهبود بخشیدن آن به‌صورت مستمر تلاش می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول