اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

آموزش کارکنان ورزیده از وظایف پلیس است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس گیلان گفت: آموزش کارکنان ورزیده یکی از وظایف مهم پلیس است.

آموزش کارکنان ورزیده از وظایف پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی عصر امروز در مراسم تجلیل از مدرسان پلیس گیلان، آموزش کارکنان ورزیده را یکی از وظایف اصلی و مهم پلیس دانست.

وی اظهار کرد: با ارتقای آموزش کارکنان در تمام زمینه‌های علمی و اجتماعی درصدد هستیم کارایی و کارآمدی را در ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم افزایش دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان، با بیان اینکه پویایی و تحرک از نیازهای هر سازمانی محسوب می‌شود، تصریح کرد: ناجا نیز برای تمام کارکنان خود در طول عمر کاریشان به طور دایم و مستمر آموزش‌هایی را پیش‌بینی کرده تا در سیستمی که انجام وظیفه می‌کند دانش فنی و مهارت‌های لازم را برای انجام شایسته وظایف محوله به دست آورند.

وی با قدردانی از اساتید نیروی انتظامی، ابراز کرد: اساتید یکی از ارکان اصلی دوره‌های آموزشی ضمن خدمت بوده که با وجود دارا بودن مسئولیت‌های سازمانی در امر تدریس نیز حضور پر رنگ و ارزشمندی دارند و زحمات فراوانی را متقبل می‌شوند.

قائدرحمتی با اشاره به اینکه در امر آموزش کارکنان ناجا تحولات مثبتی صورت گرفته است، تصریح کرد: مهم‌ترین این تحولات تشکیل گروه‌های علمی و آموزشی بوده است.

در مجتمع آموزشی فرماندهی انتظامی گیلان 70 استاد غیر ممیزی و 70 استاد ممیزی با مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس و دکترا فعالیت دارند که 15 نفر دارای حکم ممیزی قطعی و 55 نفر دارای حکم ممیزی آزمایشی هستند و در 29 گروه علمی مختلف فعالیت می‌کنند.

در مراسم مذکور سه استاد برتر پلیس تجلیل شدند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول