اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای بهینه‌سازی مصرف سوخت صورت گرفت

پرداخت 73 میلیارد ریال تسهیلات به مرغداران قزوین

خبرگزاری فارس: معاون سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف سوخت، برق، تلفات و استهلاک تجهیزات طی سال گذشته 73 میلیارد و 587 میلیون ریال تسهیلات به 52 مرغدار این استان پرداخت شده است.

پرداخت 73 میلیارد ریال تسهیلات به مرغداران قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یوسف جلوخانی گفت: این طرح در سه بخش تجهیزات گرمایشی اتوماسیون تهویه، سیستم اتوماتیک هوادهی و بهسازی تأسیسات اجرا  شده است.

وی پیش‌بینی کرد: با اجرای این طرح علاوه بر بهبود راندمان تولید حداقل صرفه‌جویی 30 درصدی از مصرف سوخت واحدهای مرغداری کاهش می‌یابد.

جلوخانی به اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف سوخت در واحدهای گاوداری استان اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح، 17 نفر از گاوداران شیری استان به مبلغ 11 میلیارد و 947 میلیون ریال تسهیلات برای بهینه‌سازی مصرف سوخت در واحدها و خرید تجهیزات به منظور مکانیزه کردن واحدها دریافت کرده‌اند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح برای نخستین بار سه واحد گاوداری شیری جمعا به ظرفیت یک‌هزار و 400 رأس برای تأمین آب گرم مصرفی به انرژی خورشیدی مجهز شدند.

وی کاهش مصرف سوخت به میزان 50 درصد، کاهش آلودگی زیست‌محیطی، افزایش بهره‌وری واحد و کاهش قیمت تمام شده را از مزایای این طرح برشمرد.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول