اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری خبر داد

توزیع 1000 تن ذرت بین مرغداران چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری از توزیع 500 تن سویا و یک هزار تن ذرت بین مرغداران استان ظرف چند روز آینده خبر داد.

توزیع 1000 تن ذرت بین مرغداران چهارمحال و بختیاری

دلشاد جهانبخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: به زودی 500 تن سویا و 1000 تن ذرت بین مرغداران استان توزیع می‌شود.

وی از توزیع یک هزار و 500 تن سویا و ذرت در استان خبر داد و گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان و کنترل قیمت‌ها مرغ مازاد تولیدی مرغداری‌های این استان خریداری و ذخیره‌سازی می‌شود.

جهانبخشی بر ضرورت حمایت‌ سازمان جهادکشاورزی از مرغداران این استان تأکید کرد و گفت: در چهارمحال و بختیاری محدودیتی برای عرضه گوشت مرغ وجود ندارد و توزیع به مقدار تقاضای مردم انجام می‌گیرد.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری در ادامه حمایت از تولیدکنندگان این استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: مسئولان و مردم ایران باید همواره در جهت پیشرفت کشور این شعارهای سال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می‎شود را سرلوحه زندگی و کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه شعارها نباید محدود به یک سال باشد، گفت: حمایت درست و اصولی از سرمایه ایرانی، معضل بیکاری در کشور را برای همیشه برطرف می‌کند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول