اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس انجمن کارفرمایان مازندران:

بانک‌های خصوصی مصوبات بانک مرکزی را اجرا نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: نائب رئیس انجمن کارفرمایان مازندران گفت: بانک‌های خصوصی هیچ یک از مصوبات بانک مرکزی را اجرا نمی‌کنند.

بانک‌های خصوصی مصوبات بانک مرکزی را اجرا نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، تقی جوادی عصر امروز در کارگروه اشتغال شهرستان آمل با اشاره به اینکه قیمت مواد اولیه از سال گذشته به شدت افزایش یافته، اظهار داشت: این افزایش قیمت، هزینه تولید را با افزایش بیشتری مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه قیمت مواد اولیه در یک سال گذشته بیش از 100درصد رشد داشته، عنوان کرد: افزایش هزینه‌های تولید، رغبتی برای تولید باقی نمی‌گذارد.

جوادی با تاکید بر اینکه با افزایش هزینه‌های تولید، تولیدکننده نمی‌تواند بهای کالای خود را به کمتر از آن بفروشد، گفت: امروز کارفرما در برابر افزایش قیمت جریمه‌های سنگینی پرداخت می‌کند در حالی که هزینه‌های تولید بسیار بالا است.

این مسئول با اعلام اینکه امروز هیچ کالای خارجی به دلیل افزایش قیمت تعزیر نمی‌شود، یادآور شد: هیچ دلال و واسطه‌ای نیز از کنترل برخوردار نیست و تمام بار بازار بر دوش تولیدکننده است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان آمل با اشاره به اینکه تمامی فشارها امروز بر روی تولید کننده، یادآور شد: باید انگیزه‌های تولید در کارفرما ایجاد شود.

وی با انتقاد از سود بالای تسهیلات بانکی نیز اذعان داشت: بانک‌های خصوصی هیچ یک از مصوبات بانک مرکزی را اجرا نمی‌کنند و قوانین خود را دارند.

جوادی با بیان اینکه نرخ تسهیلات این بانک‌ها تا 35 درصد نیز می‌رسد، متذکر شد: گران شدن هزینه‌های تولید برای تولیدکننده آینده‌ای باقی نمی‌گذارد.

انتهای ‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول