اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

تحریم‌ها فرصتی برای ارتقای تولید ملی است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به نامگذاری سال جدید، تحریم‌ها را فرصتی برای ارتقای تولید ملی و رسیدن به استقلال اقتصادی دانست.

تحریم‌ها فرصتی برای ارتقای تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در جلسه کارگروه ویژه حمایت از تولید ملی و تسهیل امور واحدهای تولیدی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: دستیابی به رشد و توسعه و رسیدن به استقلال اقتصادی منوط به توجه و تکیه بر تولید ملی است.

وی حمایت از تولید و کار و سرمایه ایرانی را وظیفه‌ای ملی و نیازمند عزم ویژه دانست و تصریح کرد: همه دستگاه‌ها و مجموعه‌های دولتی و غیر دولتی، آحاد مردم و رسانه‌ها مسئولیت سنگینی در قبال این وظیفه بر عهده دارند.

استاندار قم افزود: عزت و سربلندی نظام باید آرمان عمومی جامعه باشد و اقشار مختلف با حمایت عملی از تولید و کار ملی، زمینه رسیدن به چنین جایگاه و هدف بزرگی را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور تهدیدات و تحریم‌های اقتصادی دشمن را فرصت مناسبی برای رونق تولید ملی و رسیدن به خود اتکایی و استقلال واقعی عنوان کرد و افزود: از این فرصت باید نهایت استفاده را برای بروز توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه کشور در بخش‌های اقتصادی و تولیدی و رساندن تولید ملی به جایگاه واقعی آن برد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش و عزم همگانی برای تحقق شعار سال خاطر نشان کرد: بها دادن به سرمایه و تولید ملی، استفاده مناسب از ظرفیت‌ها و تلاش برای افزایش بهره‌وری و کیفیت کالاهای تولید داخل و فرهنگ‌سازی صحیح در زمینه استفاده از محصولات ساخت کشور از جمله موضوعاتی است که به تحقق این شعار کمک خواهد کرد.

استاندار قم با اشاره به فعال شدن ستاد ویژه حمایت از تولید در استان گفت: این ستاد در راستای تحقق شعار سال و با هدف شناسایی و تسهیل موانع و مشکلات تولید در بخش‌های صنعت و کشاورزی تشکیل و فعالیت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور احصاء موانع و مشکلات تولید را از الزامات و نیازهای ضروری این حوزه دانست و گفت: کمیته ویژه‌ای متشکل از صاحبان کار و سرمایه، مدیران بخش‌های مرتبط با تولید و بانک‌ها و دانشگاه‌های استان باید بسته جامع مربوط به موانع و مشکلات تولید به تفکیک استانی و ملی را احصاء کرده و پیشنهادات و راهکارهای لازم برای رفع آنها را ارائه کنند.

در این جلسه که به بررسی مسائل و مشکلات تولید اختصاص داشت، تعدادی از صاحبان صنایع و فعالان تولیدی استان، از تلاش‌ها و حمایت‌های ویژه استاندار قم در کمک به رفع موانع و مشکلات این بخش قدردانی کردند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول