اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه کار و کارگری کرمان:

بهبود کیفیت زیربنای ارتقای تولید ملی است

خبرگزاری فارس: جامعه کار و کارگری استان کرمان به مناسبت روز جهانی کارگر در بیانیه‌ای اعلام کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای ارتقای تولید ملی که زیربنای آن بهبود کیفیت است با عزمی مضاعف تلاش می‌کنیم.

بهبود کیفیت زیربنای ارتقای تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه جامعه کار و کارگری استان کرمان به مناسبت روز جهانی کارگر آمده است: ما کارگران استان کرمان در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیش از پیش خود را به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی متعهد می‌دانیم.

این بیانیه می‌افزاید: جامعه کارگری حفظ نظام را بزرگ‌ترین واجب و حمایت از ولایت فقیه را که نماد اسلامیت و جمهوریت و ضامن سلامت همیشگی نظام اسلامی است، فصل‌الخطاب نهایی و محور وحدت ملت در همه زمینه‌ها دانسته و آرمان‌های اصیل انقلاب را پیگیری و همچنان مقتدر و سرافراز از این انقلاب با عظمت تا تحقق همه اهداف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آن حمایت می‌کند.

در این بیانیه تأکید شده است: ما جامعه کارگری استان کرمان نیز به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای ارتقای تولید ملی که زیربنای آن بهبود کیفیت است، همانند گذشته با عزمی مضاعف در راستای تحقق و عینیت بخشیدن به هدف‌گذاری اندیشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تلاش می‌کنیم.

جامعه کار و کارگری استان کرمان در این بیانیه تصریح کرده است: وظیفه خود می‌دانیم تا در راستای رشد و بالندگی صنعت داخلی و ارتقای کیفیت تولید و کاهش هزینه‌های تولید کالاهای داخلی اقدام و از همه ملت ایران اسلامی نیز می‌خواهیم تا با حمایت‌های مادی و معنوی خود از جمله ترجیح استفاده از تولید کارگران زحمتکش ما را در این مهم یاری کنند.

جامعه کار و کارگری استان کرمان در این بیانیه انگیزه الهی، وحدت، همدلی، اعتماد به نفس و انسجام ملی را سرمایه بزرگ پیروزی و سر افزاری خود دانسته و افزوده است: مخدوش کردن وحدت کلمه ملت از سوی هر کس و با هر شعار لفظی و عملی، خدمت به بیگانگان و خیانت به آرمان‌های امام (ره) و مملکت است و بر ضرورت حفظ وحدت و اتحاد حول محور ولایت و رهبری تأکید می‌کند. 

این بیانیه می‌افزاید: ما هم صدا با دیگر امت ولایت‌مدار ایران اعلام می‌کنیم در مقابل هیچ فشار و توطئه و تهدیدی از حقوق مسلم خود و دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه فناوری هسته‌ای عقب‌نشینی نکرده و پایداری و استقامت در این مسیر را یک تدبیر ملی دانسته و با همه وجود از سیاست‌های مدبرانه و قاطع نظام برای احقاق این حق ملی دفاع می‌کنیم.

جامعه کار و کارگری استان کرمان در پایان این بیانیه حمایت خود را از مسئولان و خادمان کشور در قوای سه‌گانه، به ویژه دولت خدمتگزار برای اجرای عدالت و قانون هدفمندسازی یارانه‌ها که یکی از راه‌های نجات اقتصاد کشور است، اعلام کرده و خواهان افزایش هر چه بیشتر همدلی قوا و تفاهم مسئولان برای ارتقای کارآمدی نظام و تسهیل در امر پیشرفت و آبادانی کشور و تأمین رفاه عمومی هستیم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول